AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 http://www.dagbladet.no/2012/08/21/sport/svomming/diana_nyad/23059922/ Har lest om denne saken flere ganger denne uka, og lurer på en ting. Pleier folk å svømme med haibur over lange avstander? Hvordan gjør de det i så fall? Skjønner ingenting jeg:p Anonym poster: 87bda2342e91e05fb86aeaf00efc3198
Mann 42 Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 (endret) Antar at det dreier seg om et bur som er åpent i toppen, og som flyter en del høyere i vannet enn de burene dykkerne bruker. Og som taues av en følgebåt. Jeg ville tippet at de må være noe mer romslige enn dykkerburene, ellers ville det bli vanskelig å unngå å dumpe borti veggene. Forsøkte å google det, men fant bare linker til dykking i haibur, eller til denne og lignende forsøk på å svømme uten bur. Svømming MED bur var ikke beskrevet. Men jeg fant en del bilder av bur som var åpne på toppen og som stakk en meter eller så opp av vannet. Og der folk snorklet. Staut bestemot. Det er en god bit mellom Cuba og USA. Og hun holdt på i 60 timer før hun gav seg. To og et halvt døgn. Endret 22. august 2012 av Mann 42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå