Gå til innhold

En bug fra myndighetene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer masse småfluer eller mygg inn i huset mitt når jeg har vinduet oppe. Men de beveger seg så rart. I går så jeg en mygg (tror det de er) som fløy rundt i huset mitt, men plutselig så begynner den å fly frem og tilbake, som en ødelagt robot før den flyr vanlig i gjen etter ett minutt. Så flyr de her og der og plutselig så bare forsvinner de før de dukker opp etter flere timer og så blir de borte igjen. Nesten som om de kan teleportere.

Men er det bare ei mygg eller kan dette være overvåkningsrobotter fra myndighetene formet som insekter?

Anonym poster: 6ee18ff106d60a75a97759ed00e63d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart overvåkningsbotter fra myndighetene. De har fått ferten nå!!!!

Skrevet

Bare fordi du er paranoid betyr ikke det at du ikke blir spionert på.

Hva gjør forresten du på internett, med datalagringsdirektiv og det hele??

Skrevet

jeg tror du skal roe ned røykingen. begynn med smurfedrops og doc istedet.

Skrevet

Det er fordi du ikke har betalt tv-lisensen din!

• Liker 2
Skrevet

Det kommer masse småfluer eller mygg inn i huset mitt når jeg har vinduet oppe. Men de beveger seg så rart. I går så jeg en mygg (tror det de er) som fløy rundt i huset mitt, men plutselig så begynner den å fly frem og tilbake, som en ødelagt robot før den flyr vanlig i gjen etter ett minutt. Så flyr de her og der og plutselig så bare forsvinner de før de dukker opp etter flere timer og så blir de borte igjen. Nesten som om de kan teleportere.

Men er det bare ei mygg eller kan dette være overvåkningsrobotter fra myndighetene formet som insekter?

Anonym poster: 6ee18ff106d60a75a97759ed00e63d7a

De filmer dataskjermen din, for å se om du skriver ekle innlegg på kg, og sjekker om du har liggende noen regninger som er gått over forfallsdato. Skikkelig hardcore.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...