AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Hvordan har din uke eller dag vært? Har du opplevd noe flaut, morro, slitsomt, spennende etc Hva som helst? Jeg kan fortelle om min bortkastede tid: Jeg våkna tidlig idag, hadde fått beskjed om å komme til ett møte for noe arbeids/nav opplegg. Jeg måtte være presis på klokkeslettet. Så jeg våkna tidlig, gjorde meg klar og tok den tidlige bussen for å være der da de åpnet klokka 8 slik at jeg kunne ha god tid på meg da møtet skulle begynne. Da jeg kom var døra stengt, de åpna ikke før en time senere.. flott! Så jeg satt ute å venta i en time, og da jeg endelig kom inn så måtte jeg stå i kø sammen med en hau polske mannfolk med hockeysveis og råttehale, for ikke å nevne alkoholstanken.. Jeg sto klemt inne i en liten gang med disse.. Da det endelig var min tur for å skrive meg inn på møtet sier læreren "nei nei polski polski" .. Jaha?.. så da hadde jeg altså gått feil dag til feil møte.. skal ikke møte før neste uke.. Bortkasta tid, og 75kr bortkasta i buss.. Tre bortkasta timer det! Anonym poster: f56afd73f9ebe590073f1178a126c74f 1
Betty2 Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Dagens flause, gå rett i stilaset som er satt opp utenfor svigermors hus..... arbeiderene fikk seg en god latter. Dagens høyde punkt, hente ut den nye bile :D
Minya Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Dagens høydepunk og nedtur; trakk den siste visdomstanna. Digg å få den ut, men nå er jeg nummen og får sikkert vondt i trynet i noen dager fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå