AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Hei, lurer på om noen vet om et bra sted for hudanalyse i Bergen? Er så forvirret i forhold til hva huden min trenger at jeg tror det er på tide... Allerhelst et sted som ikke tar altfor mye for en undersøkelse, og gjerne et sted som fører Dermalogica-produkter siden jeg har hørt så mye bra om de, men ikke tør prøve så dyrt om jeg ikke vet hva som passer meg. Men, jeg er åpen for alle forslag og anbefalinger - det viktigste er at det har skikkelig kunnskap om hud, og helst ikke presser på deg ting for mange tusen kroner... Anonym poster: 0b1808fa3c9a0117a2743858334ddd05
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Jeg var hos Chica på kløverhuset, og syns det var greit der. Det var en maskin som analyserte huden, og forklarte hudpleieren hva maskinen kom fram til. Hun jeg var hos virka flink, men hun snakka veldig mye så det var vanskelig å få med seg alt. Det var litt kjøpepress på slutten, men så lenge man kjøper noe (en krem eller noe), så er det nok greit. Analysen kosta 100kr, og jeg fikk bare MD produkter anbefalt. Om du vil ha en sted som fører dermalogica, så er dette det eneste stedet i sentrum jeg vet om. Har ikke vært der selv, så vet ikke om de er flinke. Anonym poster: b57367def548a995e5b061c856b58374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå