Gå til innhold

Drikker jeg virkelig så mye?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes ikke dette høres problematisk ut iom at du ikke har familie etc. Så fremt du fint kan avstå en fredag uten at det føles som et problem, så klart. Selv er jeg student, og er på byen 1-2 ganger i uken stort sett hver uke. Det er kanskje mye, men samtidig har jeg tid til både å jobbe og å få gode karakterer på et krevende studie. Så da ser jeg ikke problemet. Hadde det derimot gått ut over øvrige aspekter av livet mitt, eller jeg hadde merket at jeg ikke klarte meg uten alkoholen - DA hadde jeg sett grunnen til bekymring. Samme gjelder deg - hvis det ikke er noe annet problematisk her enn at du føler noen ser ned på deg, så synes jeg du skal gjøre akkurat som du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det syntes jeg ikke hørtes ille ut, med mindre du har barn/familie. Da synes jeg ikke man skal drikke seg full i det hele tatt, aldri noen gang.

Jeg synes ikke drikkevanene her i Norge er noe ille i det hele tatt. I sommerferien besøkte jeg noen venner litt lengre sør for Norge, og der ble det et par glass vin hver eneste dag.. Og det var helt normalt der. De er heller ikke alkoholikere, er bare sånn deres drikkekultur er. Ble jo litt uvant for meg i starten, men det var jo ikke for å drikke seg snydens, bare for å kose seg.

Anonym poster: 3aadcf86e1a44778a0530267473cfe7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her.

Jeg drikker meg ikke snydens, men er i ganske godt humør :)

Men merker idag at jeg gleder meg til fredag, og jeg vil ikke påstå selv at jeg har et problem.

Anonym poster: 4f3775491899f2519b9aa15258a558a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...