Gå til innhold

Endelig løsner det!

Anbefalte innlegg

Gjest Adriane
Skrevet

Bryllupsplanleggingen har gått ganske så trått for meg, av diverse årsaker. Mye som har skjedd det siste året, som har ført tankene langt vekk fra hyggelige ting som bryllup. Men det har også føltes som om noe manglet. Gløden kanskje? Den spenningen og gløden som jeg har inntrykk av at så mange andre kommende bruder har? Den har liksom ikke vært der. Jeg gleder meg veldig til å bli gift med min kjære, men jeg har liksom ikke klart å opparbeide meg skikkelig entusiasme for selve bryllupet. Ikke før nå. Nå har det endelig løsnet litt! :hoppendeglad: Og den utløsende faktoren var faktisk det å finne kjolen. Ikke bare å finne én kjole, men å finne Kjolen, med stor K. Drømmekjolen. Den som gjør at det føles som om alt faller på plass. Jeg trodde det bare var en stor klisjé hele den greia med "den rette kjolen", men har nå selv fått erfare at det faktisk er viktig (iallfall for meg, selv om jeg aldri hadde trodd det). Jeg har funnet kjolen som kombinerer enkelt og elegant, med litt "bling" og pynt - den absolutt perfekte kjolen, for meg. Og fordi jeg føler det sånn, kommer jeg ikke til å dele bilde av kjolen her på forumet - for jeg ønsker strengt tatt ikke å vite (og blir påvirket av) hva andre syns om den ;) :gjeiper:

Nå gleder jeg meg til å ta fatt på resten! Jeg skal tenke ut hva slags bryllup som vil gjøre at gjestene våre trives best mulig, og koser seg mest mulig - og som samtidig ikke går helt på akkord med våre egne ønsker. Et litt laid-back og uformelt bryllup, der gjestene står i fokus - det er det vi ønsker oss :jepp: Så nå bretter jeg opp armene, og starter planleggingen, for alvor denne gangen :smilorange:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Blir glad av sånne innlegg jeg :jepp: Må være en deilig følelse du har nå, Adriane - jeg håper jeg også får den følelsen en dag ;) Lykke til videre med planleggingen, og gratulerer med å ha funnet drømmekjolen!

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Høres ut som en kopi av mitt eget bryllup. Kjolen styrer resten av showet. Og det blir rimelig uformelt og løst her også for å si det slik. ;)

Lykke til!

Gjest Adriane
Skrevet

Gøy å høre at jeg ikke er helt alene om å ha det sånn da, hehe ;)

Tusen takk, og lykke til du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...