AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Hei. Hvordan blir det med det økonomiske ved samlivsbrudd? Er student, har to år igjen. Barnet er såpass lite at det er ikke anbefalt med 50/50 løsning enda, selv om det er det vi nok blir å gå for når han blir to-tre år gammel. Hva er det jeg kan forvente av økonomi? - Hvor mye er overgangsstønaden på? - faller støtte fra lånekassen bort dersom man får overnevnte? - hva blir barnebidraget på dersom mannen tjener ca 34 000 før skatt? - får man ekstra barnetrygd? - er det noe mer, eller har jeg husket på alt? Synes det er ekkelt å sitte og tenke slik som dette. Jeg er vant til å klare meg selv, har jobbet fra jeg var 14, men jeg blir avhengig av denne hjelpen fra til utdanningen min er ferdig om to år, dersom det går mot brudd. Prøver å kartlegge hvordan ting vil bli, rett og slett fordi at avgjørelsen om å bli eller gå, ikke skal være basert på usikkerhet om framtiden, men kun basert på om jeg ønsker å fortsette å være sammen med min kjæreste. Regner med overgangsstønad faller bort når man er i jobb? Men faller dobbel barnetrygd bort også? Anonym poster: f4405977732eca42165be1b39c80e549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå