AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Har fått en god venn som også er kjekk. Tenner på han, og vet han liker meg. Men ingen har lyst på kjærester. Kan vi ha sex likevel? Anonym poster: 35577be9507dcd078769d817fedab65b
Tufs Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Et sånt opplegg funker greit for noen, og absolutt ikke for andre. Og for mange virker det som det er helt kult en god stund ... til en av partene gradvis begynner å utvikle litt sterkere følelser, og noen blir sjalu, eller møter noen andre og så videre. Kan fort bli komplisert. Så det kommer vel heeelt an på deres personligheter og hvor trygge dere er på hverandre.
Arcamenel Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Hvordan vil du reagere dersom den ene av dere utvikler følelser for den andre? Kunne du, en gang i fremtiden, tenke deg å bli sammen med han? Hvordan vil du reagere om dere har sex, og så får han seg kjæreste? Er du villig til å risikere vennskapet deres for litt sex? Svar på disse spørsmålene, så tror jeg du kan besvare det du lurer på selv. Personlig ville jeg ikke gjort det, med mindre jeg hadde noen form for følelser for fyren og ønsket at det skulle bli mer. 2
kafia Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Jeg har selv en god kompis jeg har sex med. Tror det kommer litt ann på om det passer for alle, men selv tror jeg ikke jeg ville anbefalt det.. Merker at jeg blir sjalu og ganske eie-syk når vi f.eks. er på fest med andre jenter. Tror også jeg begynne å få følelser for han, så jeg tror jeg må avslutte det snart før det blir for seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Hvordan vil du reagere dersom den ene av dere utvikler følelser for den andre? Vi har vel egentlig det allerede Kunne du, en gang i fremtiden, tenke deg å bli sammen med han? Nei, tror ikke det. Liker meg best som singel. Hvordan vil du reagere om dere har sex, og så får han seg kjæreste? Vet ikke. Er du villig til å risikere vennskapet deres for litt sex? Vet ikke om det vil være å risikere vennskapet. Anonym poster: 1ad74ce47cf938d7834970d67f377fe5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Jeg har selv en god kompis jeg har sex med. Tror det kommer litt ann på om det passer for alle, men selv tror jeg ikke jeg ville anbefalt det.. Kanskje dere kan bli sammen? Anonym poster: 1ad74ce47cf938d7834970d67f377fe5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Jeg hadde det vel litt sånn med eksen. Riktignok kjente vi hverandre ikke som venner først, men vi hadde et puleforhold og ble godt kjent - jeg var egentlig ganske sikker på at jeg ikke ville være "ordentlig kjærester", men jaggu endte vi med å være sammen i ni år. Mye fordi det dukket opp følelser som var vanskelig å gjøre noe med, selv om vi nok egentlig ikke passet sammen. Så nå merker jeg at jeg er ganske skeptisk til puleforhold uansett om jeg måtte være venner med fyren eller han er "kun for det formålet". Skal jeg gå inn i et forhold vil jeg helst at det skal være fordi det kjennes riktig ut å bli kjærester, ikke fordi jeg ikke har styring på følelsene mens fornuften sier nei. Anonym poster: af4116b050ba1321631fbda1cf40a3f6 1
Feminist1 Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 (endret) Vel gå på fest med ham (hvis du ikke er tøff nok til å spørre han rett ut), begynn å klin litt med han og før hans og dine fingre diverse steder. Så har dere enten samleie eller lar det gå. Også kan du spørre ham om dere skal finne på noe, eventuelt om han vil gjøre det igjen. Så har du (hvis alt går etter "planen") fått deg en fuckfriend. Lykke til, enten om du bare vil ha sex med ham eller senere får følelser for gutten! Endret 22. august 2012 av Feminist1
kafia Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 Kanskje dere kan bli sammen? Anonym poster: 1ad74ce47cf938d7834970d67f377fe5 Har vurdert det, men tror ikke det hadde fungert. Vi er veldig forskjellige. Men man skal aldri si aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå