Gå til innhold

Arr etter brystreduksjon

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

jeg skal snart gjennomgå en brystreduksjon. I den forbindelse lurte jeg på om det er noen i dette forumet som har vært igjennom dette, og som kan si noe om hvor synlige arrene vil bli?

Lurer også fælt på om noen kan anbefale en krem e.l for å redusere arrene.

Er takknemlig for all hjelp jeg får! :-)

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På amerikanske nettsider virker det som alle får anbefalt "silicone sheets" og diverse kremer.

Endret av Veronal
Skrevet

JEg har hatt en sånn operasjon for mange år siden. Arrene er der, men de vises ikke godt. Jeg tenker aldri over det iallefall, men nå soler jeg meg aldri toppløs heller...

Skrevet

Kanskje en liten avsporing, men går det ann å laserbehandle de arrene etter en sånn operasjon? Jeg vurderer å gjøre det selv, men de arrene virker så avskrekkende.

Skrevet

Kanskje en liten avsporing, men går det ann å laserbehandle de arrene etter en sånn operasjon? Jeg vurderer å gjøre det selv, men de arrene virker så avskrekkende.

Skrevet

Hei!

Har også tenkt på brystreduksjon. Kan noen anbefale, eller eventuellt advare mot klinikker/leger? Bergen

Skrevet

Jeg er også 6 mnd siden opr. Mine arr på selve brystet er blitt hvite nå, men de under er rosa ennå, men legen sier de er helt normale og vil blekne med tiden. Pass på at du ikke soler deg toppløs selv ikke i solarium i lang tid etter opr. dette vil skade huden. Ellers så har jeg ikke smurt eller gjort noe spes, bare vanlig krem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...