Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, går rundt å tenker på å ta mer utdanning når etter kr har fullført bacheloren min. Grunnen til det er at jeg gjerne vil oppleve det å være student. Jeg studerer i hjembyen min nå, men det finnes nesten ikke noe studentliv her, samt at det ikke blir det samme å studere der du bor i en liten by. Det som holder meg igjen er at jeg har kjæreste og bolig her, og kjæresten min vil at jeg skal begynne å tjene penger. Jeg tenker at det bare er en gang i livet man kan oppleve studentlivet og jeg må gjøre det til neste år eller året etter det hvis jeg skal. Jeg har tenkt på dette i flere dager nå og føler jeg g

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går glipp av noe hvis jeg ikke tar et år som student i en litt stor by.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg syns det er viktig å studere et annet sted enn hjemstedet, nettopp for å få flyttet litt på seg, opplevd nye ting og merket litt på hvordan det er å bo et annet sted :) Men er det lurt av deg å ta mer utdanning? Det er ikke bare generell flytting for jobb du kan gjøre i stedet da?

Skrevet

Vil leve student livet egentlig, møte nye folk og få flere venner

Skrevet

Det vil jeg anbefale! Gjerne noe du kan kombinere med studiet du allerede har tatt, ellers finnes det jo slike fantastiske årsstudium som årsstudium i idrett, psykologi, språk, realfag, utviklingsstudier, +++++++

Synes jeg absolutt du bør gå for! Tilleggskompetanse (fag) er alltid et pluss, også lærer man jo mye av å flytte og oppleve nye ting!

Anonym poster: ca7367d0a92ee9070995957a2e21ebc7

Skrevet (endret)

Du kan ikke ta videre master da? For å bygge på det du allerede har? :)

Edit: (Det er kanskje ikke det samme studentlivet der, det jeg aner ikke!)

Endret av Lilje:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...