MJF Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Hei, går rundt å tenker på å ta mer utdanning når etter kr har fullført bacheloren min. Grunnen til det er at jeg gjerne vil oppleve det å være student. Jeg studerer i hjembyen min nå, men det finnes nesten ikke noe studentliv her, samt at det ikke blir det samme å studere der du bor i en liten by. Det som holder meg igjen er at jeg har kjæreste og bolig her, og kjæresten min vil at jeg skal begynne å tjene penger. Jeg tenker at det bare er en gang i livet man kan oppleve studentlivet og jeg må gjøre det til neste år eller året etter det hvis jeg skal. Jeg har tenkt på dette i flere dager nå og føler jeg g
MJF Skrevet 21. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2012 Går glipp av noe hvis jeg ikke tar et år som student i en litt stor by.
Gjest Daenerys Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Jeg syns det er viktig å studere et annet sted enn hjemstedet, nettopp for å få flyttet litt på seg, opplevd nye ting og merket litt på hvordan det er å bo et annet sted Men er det lurt av deg å ta mer utdanning? Det er ikke bare generell flytting for jobb du kan gjøre i stedet da?
MJF Skrevet 21. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2012 Vil leve student livet egentlig, møte nye folk og få flere venner
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Det vil jeg anbefale! Gjerne noe du kan kombinere med studiet du allerede har tatt, ellers finnes det jo slike fantastiske årsstudium som årsstudium i idrett, psykologi, språk, realfag, utviklingsstudier, +++++++ Synes jeg absolutt du bør gå for! Tilleggskompetanse (fag) er alltid et pluss, også lærer man jo mye av å flytte og oppleve nye ting! Anonym poster: ca7367d0a92ee9070995957a2e21ebc7
Lilje:) Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 (endret) Du kan ikke ta videre master da? For å bygge på det du allerede har? Edit: (Det er kanskje ikke det samme studentlivet der, det jeg aner ikke!) Endret 22. august 2012 av Lilje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå