soosi Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 I dag dro jeg til frisøren for å ta noen blonde striper, jeg hadde allerede ganske lyst hår, men ville friske det opp litt med noen fine, lyse striper siden det var plasser der det var blitt ganske mørkt. Jeg forklarte frisøren hvordan jeg ville ha det, men hun var utenlandsk, så tror ikke hun helt forsto meg. Jeg endte opp med platinablondt hår, og jeg HATER det! Jeg drar på utveksling til et annet, ganske varmt land om 2 dager og jeg vil virkelig ikke se slik ut… Jeg har heller ikke råd til å gå til frisøren en gang til… finnes det noen spray eller noe lignende som kan få håret til å se litt mindre platinablond ut? Sitter her med en klump i halsen og tårer i øyene. Det vil virkelig bety mye for meg om noen kan hjelpe meg. Klem fra ei trist blondine...
Gjest O___o Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Kjør på med en askeblond minicolorasjon
Gjest gjest17 Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 De fleste frisører med litt selvrespekt hadde tatt å ordnet opp gratis. Gå tilbake å gi beskjed om hva som er galt? :-) 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Kjør på med en askeblond minicolorasjon Det kan fort bli grått.. Snakker av erfaring. Anonym poster: ffb4dcb34b14d0edd8c83ce989ab5b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå