Gå til innhold

Tynne strømpebukser som ikke rakner med en eneste gang...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig lei av strømpebukser som rakner etter bare få gangers bruk. Har prøvd det meste av billigmerkene, men også noen av de litt dyrere. Er helt avhengig av å bruke dette i forbindelse med jobb, så nå håper jeg det er noen her som kan tipse meg om noen bra merker? Utrolig takknemlig for tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare hold in fra Pierre Robert, kanskje det merket kan være noe? :)

Eller fra klesbutikker,H&M osv f.eks?

Anonym poster: eea47cda93d597a438c14b0267a3d7f9

Skrevet

Hei, dette temaet kommer opp fra tid til annen her :)

Jeg anbefaler Wolford, Oroblu, Falke, det er strømper som er sterke, tåler mange vask, og ser bra ut!

Litt viktig at de ser bra ut etter noen vask også, og ikke ser ut som nuppete, saggy bestemorstrømper..... :)

Jeg bruker selv disse merkene til hverdags og kan trygt anbefale de!

Enjoy,

Vantage

Skrevet

Pierre Robert sine holder noen få ganger før de rakner..samme erfaring har jeg med de fra H&M.

Bruker det så å so hver eneste dag, så de må kunne holde lenge!

Skrevet

Da burde du prøve noen av de merkene jeg foreslår!!

De er pene å se på, perfekt passform, og sterke!

Enjoy,

Vantage

Skrevet

Ja, de jeg har prøvd i de merkene med hold inn, er gode og siger ikke.

Hvis du bor i Oslo bør du stikke innom strømpebutikken på Steen og Strøm, de som jobber der er sååå flinke til å finne det du trenger :)

De fører også Sisi, som har en helt fantastisk invisible hold inn i 30 denier. Den er vel noe av det mest holdbare pene strømpebuksen jeg har hatt i allefall. :)

Du burde forresten prøve Oroblus kompresjons/støttestrømpe, den gjør mirakler både for rumpe, mage og ben, både utseendemessig og følelsen etter en lang dags bruk!

Enjoy,

Vantage

Gjest Lille-pus
Skrevet

For Wolford vil jeg driste meg til å anbefale Wolford Boutique i Lille Grensen fremfor å handle i ett av de store magasinene i Oslo.

Både av hensyn til modell- og farveutvalg :)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

tynne strømpebukser er og blir en forbruksvare..

men om du er avhengig av dem i jobben din, så

er det vel dem som bør betale for dem?

for da er det jo ingen krise om de ikke varer så lenge

mener jeg :P

Skrevet

Oroblu, som nevnt. De eneste strømpebuksene jeg har prøvd som holder seg fine lenge.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Oslo og har handlet på den butikken på Steen og strøm. Kjøpte sisi og den syns jeg også var ganske bra. Det som er det kjipe er at enten rakner den alltid ved tærne et sted eller på hælen. Går i høyhælte sko hver dag så føttene gnisser sikkert borti..det burde vært enda sterkere stoff på foten : ) grunnen til at jeg bruker hold in er for å holde skjorte/bluse på plass nedi skjørtet så det ikke sklir opp! Så ønsker helst ikke sånn veldig hold in, men bare litt...

Skrevet

Oroblu har kommet med en lekker strømpebukse med tå og hælforsterkning, samt en fake søm bak. Den er sikkert lekker til skjørt og høye hæler, samt at den er nok litt sterkere, til ditt bruk :)

Jeg husker ikke hva den heter akkurat nå, men jeg kan finne det ut ila helgen hvis du vil?

Husk når du tar på deg strømpene, ikke "dra" for mye i strømpene før du har fått de opp på ankelen. Da blir de ikke så strukket over tærne og hælen, og vil nok vare litt lenger av den grunn :)

Enjoy,

Vantage

Skrevet

syns wolford har bra strømper=) litt stiv pris, men selv mener jeg de er verdt det:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...