Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Møtte en kul fyr på festival i sommer, og endte med litt uskyldig fyllesex. Men jeg syntes han er en alt for koslig fyr til å ikke ha videre kontakt med. Men tenker som så at om jeg spør om vi skal møtes så vil det enten virke som jeg er ute etter mere sex, eller at det vil virke som jeg tror at det skulle bli noe mer mellom oss, altså type forhold. Jeg vil bare bli venn med fyren, fordi vi er superklikk i lag.

Så, hvordan bør jeg gå frem uten å sende ut feil signaler, kloke kloke mennesker?

Og høres det ut som en dårlig idè å bli venn med en ons i utgangspunktet?

(Edit: Oj, ser jeg burde postet en annen plass, men la gå)

Endret av solch
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det høres ut som en dårlig ide.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det høres ut som en dårlig ide.

Nei, virkelig ikke. Det er helt uproblematisk så lenge hun er tydelig på hva hun vil, hvis han vil det samme.

Skrevet

jeg er venner med flere jeg har hatt sex med. noen vil jo så klart fortsette å ha sex. men vis man bare er klar på at det ikke skjer så er det greit det da,selv om de håper kansje på det skal skje igjen;P hva vet jeg.

Anonym poster: e1c7bf569489103c3cb5266165fb9215

Skrevet

jeg er venner med flere jeg har hatt sex med. noen vil jo så klart fortsette å ha sex. men vis man bare er klar på at det ikke skjer så er det greit det da,selv om de håper kansje på det skal skje igjen;P hva vet jeg.

Anonym poster: e1c7bf569489103c3cb5266165fb9215

Ja, det er greit helt til du blir nødt til å kvitte deg med dem.

Fordi en ny partner ikke aksepterer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...