Katrinemor Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 No trur jeg jeg gir opp. Jeg er så lei av å være dårlig no at jeg har mest lyst te å gå å greve meg ned. Men kan nesten ikke det heller. Jeg har en obligatorisk oppgave som skal leveres inn imorgen, og jeg sliter med å få den ferdig. Sitter å snyter og snufse meg ihjel. Jeg har vel fått igjen bihulsebetennelsen min igjen. Jeg var innom apoteket å fikk i meg en nesespray, men det spørs om det funker eller om jeg må ha meg til legen. Vel vel, det var vel slutt med denne sytinga for idag
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Hiv innpå masse c vitaminer..gjerne i gram. Dosene anbefalt på pakningene holder ikke. C- vitaminer forbedrer immunforsvaret og bør taes i større doser hver dag. (også utenom sykdom)
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 gå på apoteket og kjøp askorbinesyre. det er ren c-vitamin. hell innpå så mye du klarer! drikk mye te, helst ingefær trukket lenge i varmt vann. litt honning søter teen. slapp av, ikke stress... god bedring!
Gjest la_luz (ikke innlogget) Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 hvis du sliter med bihulebetennelse over lengere tid vil jeg anbefale akkepunktur, meget effetivt mot bihulebetennelse
Gjest Lizbet ii Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Ikke hell innpå....Da får du det i magen i stedet. Eller i tillegg. Men inntil to gram fordelt over ca fire doser daglig går bra.....
Gjest Moonshadow Skrevet 18. februar 2004 #8 Skrevet 18. februar 2004 Spis masse hvitløk, kjempe bra for imunforsvaret og godt i mat da :-) Kan også kjøpe hvitløkstabletter så det ikke lukter av deg,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå