AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1 Del Skrevet 21. august 2012 Hei, er det flere som arbeider på universitetet (UiO) her? Jeg synes det er så merkelig at jeg ikke har gått opp i lønn siden i vår. Var det ingen endring i lønnsoppgjøret for oss? Er det fremdeles ting det forhandles om, uten at man har kommet frem til noe? Har ringt lønningskontoret i hele går og i dag, men de folka der tar jo aldri telefonen. Er i svangerskapspermisjon nå, og har ikke kollegaer rundt meg til å diskutere slikt med for tida...<br /><br /> Anonym poster: 5b92a0d3515044ff71e988da0bd62d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadamasa Skrevet 22. august 2012 #2 Del Skrevet 22. august 2012 Det er ikke alle som går opp i lønn under permisjon, da grunnlaget er lønnen du hadde da du gikk ut i permisjon... Vet ikke hvordan det er i din tariffavtale? Dersom du får evt lønnsøkning er det arbeidsgiver som dekker det, for de får kun refusjon fra NAV påmelding lønnen du hadde da du gikk ut i permisjon. Når det er sagt så er det en del offentlige arbeidsgivere som gir økning til dem som har permisjon, men store organisasjoner etterutbetaler ofte i oktober / november etter ferdig oppgjør i juni... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 22. august 2012 #3 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg vet ikke om alle U-stillinger har fått, men du burde i så fall se det på augustlønna. Det er jo helt sikkert arb.giver som utbetaler lønna di, og evt. treighet hos NAV skal ikke bety noe for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå