Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om et godt produkt som kan hjelpe mot brusete hår? I tillegg til hår som stikker ut fra alle kanter? Spessielt med luggen.

Har hørt at moroccanoil er et bra produkt, men jeg vet ikke jeg. Hva sier dere? Eller er balsammetoden bra? Eller kanskje et annet produkt?

Vet dere om noe som faktisk fungerer? Et produkt til en rimelig pris? :)

Anonym poster: 7faa8cf2ecc08140a6608a39b13570d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker tigi bed small talk 3 in 1. Etter jeg har fønet håret og slik. Fungere veldig greit, slepper at hår stikker i alle kanter. Du kan lese litt på nettet om den. Og den koster maks 120kr.

Skrevet

Rettetang og gode hårprodukter. :)

Anonym poster: cdef27f78214adec138771d7758f843f

• Liker 1
Skrevet
Rettetang og gode hårprodukter. :)

"Gode produkter" hjalp meg utrolig lite. Spør jo om hva produkter dere anbefaler. Men takk for svar til rosahelikopter! Skal sjekke den ut! :)

Anonym poster: 4aa7b0c8016b9f24aed4bd7fe0355449

Skrevet

Jeg har alltid hatt veldig brusete hår med hint av bølger i alt bruset. Etter jeg begynte med balsammetoden så har jeg fått skikkelige krøller og korketrekkere! Det er nesten så jeg ikke tror det når jeg ser meg i speilet.

Jeg bruker ingen andre produkter i håret enn balsam.

Anonym poster: f0e78e737c59e658c8975d58c8352880

Skrevet

Jeg har krøller og mitt hår bruser så fort det begynner å bli fuktig i luften. Jeg bruker Tigi bedhead styleshot, den oransje, shampoo, redken extreme balsam/kur og loreal proffesional mythic oil i håndkletørt hår. Disse funker ganske godt på meg. Bare pass på å ikke bruke oljen helt ned i hårbunnen ;-)

Gjest blondiie
Skrevet

Jeg har veldig tørt, slitt og krusete hår.. Prøver å holde meg unna rettetang, for håret mitt kommer til å falle av til slutt hvis jeg fortsetter å skade det.

Har også hår som stikker til alle kanter (spesielt på toppen av hodet)

Har prøvd maange håroljer, men ingen har fungert. Har også brukt spray og shampoo og balsam mot krusete hår, men ingenting funker..

Skrevet

Coco Oil. Pure.

Om man bor i Oslo kan det kjøpes for 49,- på arabiske matbutikker.

Blandes ut i vann, må varmes litt opp først.

Fungerer supert på krøller/miks afrikansk-norsk hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...