Sugerøret Skrevet 28. august 2012 #41 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg gleder meg til høst og juleforberedelser. Det er deilig å krype under et pledd med en kopp kakao eller gløgg og høre på julemusikk og lukte på yankee candle-lys. Deilig er det også å ha noe å pusle med utover høsten og en lysfest med venner og familie å se fram til. I år skal jeg strikke julekuler og prøve meg på vognpose til nevøen min. Høsten føles ikke så lang når jeg tenker at det er jul om "ikke så lenge". Sukk! Er så enig!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #42 Del Skrevet 1. september 2012 Og nå er det kommet ....<br /><br /> Anonym poster: f24b044fe7c4c44e538c124958144f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2012 #43 Del Skrevet 1. september 2012 Jepp, juleforumet er ute!!! Med litt moddepåminnelse ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 30. august 2013 Forfatter #44 Del Skrevet 30. august 2013 Løfter opp denne fra i fjor Noen som gleder seg? Gleeeder meg til å begynne å diskutere julen igjen Regner med det er 1.september juleforumet åpnet i år også? ... Og alle de som ikke vil snakke om julen enda, kan bare la være å komme til juleforumet før de føler seg klare for det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 30. august 2013 #45 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) . Endret 16. januar 2015 av Fantomina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 31. august 2013 Forfatter #46 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg kan nesten bare gjenta innlegget mitt fra i fjor Jeg gleder meg til høst og juleforberedelser. Det er deilig å krype under et pledd med en kopp kakao eller gløgg og høre på julemusikk og lukte på yankee candle-lys. Deilig er det også å ha noe å pusle med utover høsten og en lysfest med venner og familie å se fram til. Pleier det ikke å være salg på Panduro nå på høsten med tilbud på juleting fra i fjor? Jeg synes å huske at jeg kjøpte en hel haug med juledill derfra på salg i september i fjor. Jo, jeg mener det pleier å være salg! Takk for påminnelsen, det skal jeg huske å se etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 1. september 2013 #47 Del Skrevet 1. september 2013 Er jeg helt blind, finner ikke juleforumet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 1. september 2013 Forfatter #48 Del Skrevet 1. september 2013 Er jeg helt blind, finner ikke juleforumet jeg Tror ikke de har åpnet det enda :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2013 #49 Del Skrevet 1. september 2013 Har nevnt det på bakrommet Venter selv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #50 Del Skrevet 22. august 2015 Finnes det et eget juleforum!?!! Hvor???? Anonymous poster hash: 4ea0a...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeVanilje-is Skrevet 22. august 2015 #51 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg gleder meg. Elsker jul http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/yeahhh.gif Og det er bare 4mnd og 1 dag til julaften! http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/nisse_blunk.gif Herlig at det er flere enn meg som teller ned til julaften😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 22. august 2015 #52 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Er denne kommet opp igjen plutselig? Jaja, jeg sitter fremdeles og funderer på den jævla juleduken. Men nyter sommeren og sola litt til. Endret 23. august 2015 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #53 Del Skrevet 22. august 2015 Anonymous poster hash: 1977e...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #54 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg elsker vinter og jul og kan nesten ikke vente!! Herlig😊😊Anonymous poster hash: fbcfe...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. august 2015 #55 Del Skrevet 23. august 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #56 Del Skrevet 1. september 2015 Nå synes jeg at juleforumet skal åpne snart Anonymous poster hash: 9dcf2...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 2. september 2015 #57 Del Skrevet 2. september 2015 Mener at tidligere år har juleforumet åpnet 1. september? Har allerede begynt å tenke litt på julegaver, jeg. Og det er ikke for tidlig! Det tar jo litt tid å strikke ting, f eks. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #58 Del Skrevet 3. september 2015 Syns også at juleforumet kan åpne nå! Er så greit med trådene om tilbud/salg og julegavetips. Er student og har stram økonomi, så jeg kjøper julegaver gjennom hele året hvis jeg kommer over gode tilbud på noe jeg tenker kan passe som julegave til den og den. Første julegave kjøpte jeg faktisk tredje juledag i fjor. Det var noe jeg allerede hadde tenkt at jeg kunne kjøpe til ei venninne, satt ned fra 200 til 100. Første julegave i boks! Nå er jeg ferdig med alle venninnegaver Anonymous poster hash: 0d763...fd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 3. september 2015 #59 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg ønsker meg et Halloweenforum nå! Elsker å pynte inngangspartiet og kjøper et lass godteri til å dele ut. Her i området er det bare hyggelige barn. Så glad for at det ikke er frekke, store unger som går rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 3. september 2015 #60 Del Skrevet 3. september 2015 Pleier ikke juleforumet åpne 1.september da? Hvor blir det av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå