Amber Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg skal vel bli med på det årlige lønnshoppet selv om jeg har vært ute i mamma permisjon? Begynnte på jobb igjenn nå, og har samme lønnstrinn som da jeg gikk ut i permisjon for ett år siden....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 Hvis det har vært gitt generelle tillegg i sektoren/på arbeidsplassen din i år, så vil du ha krav på dette på lik linje med de andre. De færreste arbeidsplasser forhandler imidlertid lønn på individuelt grunnlag i permisjonstiden, men dette er jo heller ikke noe alle får. I staten ble det ikke gitt noen generelle tillegg i fjor, og det ble heller ikke gjennomført ordinære lokale/individuelle forhandlinger. Så hvis du jobber i staten, så fikk du i likhet med kollegene dine ingen nye friske penger i lønningsposen i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 22. februar 2004 #3 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg skal vel bli med på det årlige lønnshoppet selv om jeg har vært ute i mamma permisjon? Begynnte på jobb igjenn nå' date=' og har samme lønnstrinn som da jeg gikk ut i permisjon for ett år siden....?[/quote'] Jeg er kommunalt ansatt og har fått lønnsforhøyelse også når jeg har hatt mammapermisjon. Vi forhandler også lokalt for de som er i permisjon, dvs. de kan levere lønnskrav på lik linje med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå