~umulia~ Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Min kjære begynnte og trene for et halvt års tid siden, og jeg begynner å bli litt bekymret for han. Han har aldri vært overvektig, og har takket være en aktiv jobb alltid vært muskuløs. Men etter at han startet og trene går han ned i vekt hele tiden, ikke mye av gangen, men ca. 1-2 kg i mnd. Utgangspunktet var ca. 85 kg, og 185cm høy, men som sagt muskuløs. Han spiser som han alltid har gjort (som en hest). Burde han ikke gå opp, jeg mener muskler veier mer enn fett, og fett hadde han jo i utgangspunktet nesten ikke noe av. Jeg ser at han ser tynnere ut, og mindre sunn ut på et vis. Han trener foresten stort sett styrke, og noe utholdenhet. Ca. 2,5 time 3 ganger i uka.
Englepusen Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 2,5 timer tre ganger i uken er jo ganske mye. Og selvom han trener mest styrke så er det med på få opp forbrenningen. 1-2kg vektnedgang pr. mnd. er helt fint hvis du vil ned i vekt. Men hvis du ikke har for mye å ta av er det nok ikke så bra. Nå er jo ikke jeg noen ekspert da. Men det er de her: http://www.aftenposten.no/trimekspert/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå