Gjest HunterLady Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Noen som har god erfaring med tannbleking som kan gjøres hjemme? Noen som har vært på noen klinikker i Stavanger/Sandnes området, som kan anbefale noen? Noen med før-etter-bilder???
Cuddlegirl Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Jeg kjøpte en pakke med smilelab fra Vita i går, og har allerede prøvd 2 behandlinger. Merket forskjell fra første behandling, men er veldig spent på hvor lenge det holder. Har ikke tatt før og etter bilder, men fant ett på google.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Jeg kjøpte en pakke med smilelab fra Vita i går, og har allerede prøvd 2 behandlinger. Merket forskjell fra første behandling, men er veldig spent på hvor lenge det holder. Har ikke tatt før og etter bilder, men fant ett på google. Jeg kjøpte en pakke med smilelab fra Vita i går, og har allerede prøvd 2 behandlinger. Merket forskjell fra første behandling, men er veldig spent på hvor lenge det holder. Har ikke tatt før og etter bilder, men fant ett på google. Ingen forskjell, spør du meg.. Anonym poster: 0f249f1ab9464c95ef997be47d36ce79 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Så ingen forskjell jeg heller Anonym poster: cf210eb07f0e1610a4c256d6849a5bf0
Cuddlegirl Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Ingen forskjell, spør du meg.. Anonym poster: 0f249f1ab9464c95ef997be47d36ce79 Nei, da vet jeg ikke. Jeg ser iværfall forskjell.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Her er to som har brukt smilelab, og jeg ser iallefall resultater. Anonym poster: 4c6d8584e90f5e2da2a9127d6e120d9f 1
Gjest HunterLady Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Noen som vet hvor lenge denne smilelaben virker?
Djungelvrål Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Jeg har prøvd White crest 3D fra USA, de er mye sterkerkere enn Smilelab sine. Så noe effekt men mine tenner er ikke naturlig hvite. Har man ikke naturlig hvite tenner blir de det det ikke heller med bleking.
Gjest BM2 Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Har aldri bleket tennene. Men sliter med tannsten. Noe som kke blir bedre av å være en ihuga te-entusiast... Uansett, min tannlege sliper vekk tannstenen en gang i året. Ser schickhelig fresh ut i noen uker i alle fall. Betaler vel en 1200-lapp sånn ca for sjekk og behandling.
Gjest HunterLady Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 Jeg har prøvd White crest 3D fra USA, de er mye sterkerkere enn Smilelab sine. Så noe effekt men mine tenner er ikke naturlig hvite. Har man ikke naturlig hvite tenner blir de det det ikke heller med bleking. Hvilken farge er dine tenner naturlig da?
Gjest HunterLady Skrevet 21. august 2012 #11 Skrevet 21. august 2012 Har aldri bleket tennene. Men sliter med tannsten. Noe som kke blir bedre av å være en ihuga te-entusiast... Uansett, min tannlege sliper vekk tannstenen en gang i året. Ser schickhelig fresh ut i noen uker i alle fall. Betaler vel en 1200-lapp sånn ca for sjekk og behandling. Ja, jeg har også hørt at man først og fremst bør oppsøke tannlege for en puss&rens + fjerne tannstein, fordi mange får vesentlig forskjell bare av dette. Deretter kan man se an behovet for tannbleking.
Djungelvrål Skrevet 21. august 2012 #12 Skrevet 21. august 2012 Hvilken farge er dine tenner naturlig da? Husker når jeg fikk de første permanente tennene, de sto side om side med melketennene i munnen min. Og det var stor forskjell, melketennnene var kritthvite i forhold. De har en helt grei farge men de er ikke lysende hvite. Skulle jeg fått det måtte jeg lagt på skallfasetter. Brukte White Crest i 14 dager, så forskjell selv men ingen andre har kommentert det. Ser god forskjell på bilder da... så nå skjuler jeg ikke smilet mitt på bilder lengre..
Gjest BM2 Skrevet 21. august 2012 #13 Skrevet 21. august 2012 (endret) Hvilken farge er dine tenner naturlig da? De fleste tenner har et snev av gult i seg. Mine også DEN biten dropper både jeg og tannlegen :gjeiper: Forøvrig, basert på det en har sett så finner en ingen grunn til at du skulle bleke tennene dine Endret 21. august 2012 av BM2
Gjest HunterLady Skrevet 21. august 2012 #14 Skrevet 21. august 2012 De fleste tenner har et snev av gult i seg. Mine også DEN biten dropper både jeg og tannlegen :gjeiper: Forøvrig, basert på det en har sett så finner en ingen grunn til at du skulle bleke tennene dine Jeg hadde ganske hvite. Rimelig sikker på at det ikke var mye gult i de, mer grålig kanskje. Jo takk, de er nok ikke så ille, men jeg synes de har blitt så gule. Jeg synes hvite tenner gjør mye for smilet sin del, så derfor vil jeg gjerne ha de hvitere.
Gjest BM2 Skrevet 21. august 2012 #15 Skrevet 21. august 2012 Røyker du, drikker kaffe og eller te? Hvis svaret er nei på disse så er det vitterlig ingen grunn for å bleke tennene Sleng ut et nytt bilde av tennene dine da. Så skal du få en dønn ærlig tilbakemelding.
Gjest HunterLady Skrevet 21. august 2012 #16 Skrevet 21. august 2012 Røyker du, drikker kaffe og eller te? Hvis svaret er nei på disse så er det vitterlig ingen grunn for å bleke tennene Sleng ut et nytt bilde av tennene dine da. Så skal du få en dønn ærlig tilbakemelding. Okey, her så de faktisk litt hvite ut. Men jeg finner ingen bilder der de ser ut som de gjør i speilet!! Jeg snuser. :/
Anoia Skrevet 21. august 2012 #17 Skrevet 21. august 2012 Har lyst til å bleke tennene mine litegrann (drikker mye te og synes de begynner å bli litt misfargede), men er litt redd for at jeg skal ende opp som Ross i Friends
Gjest HunterLady Skrevet 21. august 2012 #18 Skrevet 21. august 2012 Har lyst til å bleke tennene mine litegrann (drikker mye te og synes de begynner å bli litt misfargede), men er litt redd for at jeg skal ende opp som Ross i Friends HAHAHA! Jeg husker første gangen jeg så den episoden. Holdt seriøst på å urinere på meg selv av latter!
Gjest BM2 Skrevet 21. august 2012 #19 Skrevet 21. august 2012 Vel... Ut fra det bildet har du INGEN grunn til å bleke tennene. Ha i bakhodet at lys på bad, og enkelte speil, kan farge ting gulere en hva de er i vanlig utelys og typisk kontorlys. Jeg tror du har funnet et problem du ikke har
123sport Skrevet 23. august 2012 #20 Skrevet 23. august 2012 elsker ross, han er så sinnsykt morsom! og den episoden hvor han bare tar spray-tan foran og ikke bak type 10 ganger etter hverandre, sånn at han blir helt svart og hvit =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå