Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere der ute som vet om en mobil som kunne passe til meg?

Jeg er ei jente på 14 år som før hadde en Htc wildfire s helt til den ble ødelagt i går og bruker nå midlertidlig en gammel nokia midlertig. Jeg vurderer litt og vente til Iphone 5 kommer men den kommer jo helt sikkert til å koste ganske mye så derfor lurer jeg litt om noen andre har en mobil de vil anbefale? Vil at det skal være en Smartphone og se litt bra ut.

Anonym poster: 3d26d07b7f32d1624a89083a6ea51662

Videoannonse
Annonse
Gjest Morteno
Skrevet

Galaxy SII, SIII, Galaxy Note, etc. Kommer jo helt an på hva du vil ha, iPhone 4S kommer til å falle i pris når iPhone 5 kommer, da er det nok lett å finne en billig 4S på finn.no siden folk selger sin 4S for å kjøpte 5'ern.

Ellers er HTC One X og generelt "One" serien ganske bra, litt dyrt da. Men kjøper du med bindingstid så går det vel kanskje. Siden du er 14 betaler kanskje foreldre regningen uansett.

Skrevet

Hva med denne. Tåler både vann og støv. I tillegg tror jeg den skal komme i rosa :D

Skrevet

Har en Sony Ericsson experia arc. Helt grei telefon, men med dårlig batteri levetid. Den kan også bli litt treg om det er mye meld i innboks. Som musikk telefon funker den dårlig - men er fornøyd med min, som jeg bruker til å ta bilder med og tekste som oftest. Utrolig fornøyd med kamera! Tåler en støkk og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...