Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere år hatt mobilabbonement fra NetCom, men med nytt telefonkjøp (android) vurderer jeg å endre abb. Jeg ringer ikke så enormt mye og sender relativt få sms og mms. Det er datatrafikk som kommer til å øke med ny telefon.

Jeg vurderer OneCall, men har ingen erfaringer med de. Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker chess sjakkmatt, har 500 av alt og betaler 199 kr mnd.

Men de har også et abm chess itouch, koster 89kr mnd, da har du 1000MB ink i prisen, men du betaler litt ekstra for sms og ringing.

Hatt chess i mangen år, er veldig fornøyd, og det skader ikke at mann kan tjene bonus poeng hver mnd, som mann kan bruke til å betale tlf regningen med, kjøpe ting i nett butikk eller adre tjenester hos chess.

Gjest Morteno
Skrevet

Jeg har i flere år hatt mobilabbonement fra NetCom, men med nytt telefonkjøp (android) vurderer jeg å endre abb. Jeg ringer ikke så enormt mye og sender relativt få sms og mms. Det er datatrafikk som kommer til å øke med ny telefon.

Jeg vurderer OneCall, men har ingen erfaringer med de. Noen som har erfaringer å dele?

Skaff deg Grunnpakka med 150 Ringeminutter, MB og SMS/MMS

http://www.onecall.no/abonnement/grunnpakka.php

Pluss Mobildata Fri

http://www.onecall.no/tilleggstjenester/mobildata_tilleggspakke.php

Da får du 99kr + 179kr, totalt 278 kroner. Da får du 5GB med data i mnd som er relativt greit, pluss at du betaler ikke for øvrig bruk. Da er du nesten garantert å aldri få høyere regning.

Hvis du bruker mer SMS eller ringeminutter kan du jo alltids doble Grunnpakka, som koster 50% av månedsavgiften, altså 49,50. Da får du 150 ekstra av alt.

Personlig har jeg hatt Netcom og Telenor/Djuice og er litt missfornøyd med kostnadene.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har grunnpakka til onecall, men jeg føler ikke jeg har behov for mer datatrafikk. Sjelden at jeg bruker datatrafikk mer enn det inkluderte i måneden, for som regel er jeg jo på et eller annet trådløst nettverk. Av og til har jeg kommet opp mot grensa, men da kan jeg doble for 50 kroner.

Har bare gode erfaringer med onecall etter at jeg byttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...