Britt Banditt Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Vil bare tipse om at de på Coop Obs nå har sett i merinoull fra janus til 169,- hvis du er Coop-medlem Kjøpte det i dag, og tenkte andre som skulle handle til barnehagebarn ville vite det. De har også tilbud på fleecesett til 79,- mener jeg det var Og nei: jeg jobber ikke for Coop, selv om det kanskje virker sånn
Gjest Magdalene Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Så bra! Da skal jeg innom der i morgen. Har ventet på at de skal ha tilbud på det
Britt Banditt Skrevet 21. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2012 Ja syns de var finere i år enn i fjor når de hadde tilbud og (kjøpte der i fjor også), denne gangen var de også litt semihøyhalsa og hadde finere farger.
Gjest pysepusen Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 De var kjempefine Bare så dumt at de ikke hadde flere sett i to år da jeg kom i går ettermiddag. Jaja, godt med noe å vokse i
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Takk for tipset. Vi kommer ikke til å kjøpe ull helt enda, men jeg skal huske på Obs når vi skal det. Obs er vel kanskje hakket billigere (for medlemmer) enn hva Cubus og H&M er når de ikke har tilbud også, eller?
Britt Banditt Skrevet 21. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2012 Takk for tipset. Vi kommer ikke til å kjøpe ull helt enda, men jeg skal huske på Obs når vi skal det. Obs er vel kanskje hakket billigere (for medlemmer) enn hva Cubus og H&M er når de ikke har tilbud også, eller? De har ganske ofte tilbud på ull, men det settet koster vanligvis 379,- tror jeg. Husker ikke hva det koster på hennes og mauritz og cubus, men janus er i hvert fall kjent for å være bra (i følge hva jeg har lest her på kg ).
Britt Banditt Skrevet 21. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2012 De var kjempefine Bare så dumt at de ikke hadde flere sett i to år da jeg kom i går ettermiddag. Jaja, godt med noe å vokse i Han fyren som jeg spurte sa de fikk inn flere til torsdag. Vet ikke om det var sånn der jeg var bare, eller om alle får flere da. Jeg spurte egentlig etter str 3 år, men de kom visst bare i 2, 4, 6 år osv. Så da fikk min 2-åring str 4 år. Fint med noe å vokse i, ja. Hehe.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 Joda. Janus er bra etter hva jeg også har hørt. Jeg bare hadde "glemt" ut Obs plutselig..
Gjest pysepusen Skrevet 21. august 2012 #11 Skrevet 21. august 2012 Han fyren som jeg spurte sa de fikk inn flere til torsdag. Vet ikke om det var sånn der jeg var bare, eller om alle får flere da. Jeg spurte egentlig etter str 3 år, men de kom visst bare i 2, 4, 6 år osv. Så da fikk min 2-åring str 4 år. Fint med noe å vokse i, ja. Hehe. Ah, flott! Da skal jeg innom Obs på torsdag også - eller spør om mamma som har fri kan ta det fra morgenen av 4 år går fint med trøya, men longsen blir altfor lang til annet enn natt-tøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå