AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Ja, dette er vel det mange kaller disse type kvisene. Da er det altså store, røde kviser. Man kan også kalle det for byller. Dette har jeg vært plaget med i ett år nå, og er temmelig lei. De er vonde og svære, og det gir meg rett og slett veldig dårlig selvtillit. Har i tillegg sånne ekle, hvite kviser, så det gjør det ihvertfall ikke bedre. Klarer såvidt og se folk i øynene, og vil at folk skal se minst mulig på meg. Føler de trekker all oppmerksomheten fra ansiktet mitt. Sminke fungerer, men veldig lite. Føler heller ikke at rensingen fungerer. Hadde sikkert vært verre om jeg ikke hadde gjort det, men det er fortsatt ganske ille. Så da lurer jeg på, har dere noe tips til hva jeg kan gjøre med disse monstrene? Vil så gjerne bli kvitt de. Ihvertfall nå som jeg har startet på ny skole og skal bli kjent med nye mennesker.. Anonym poster: 5f7a1efd7e939e2c562db7d23c0df6a6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Ta deg en tur til legen. De har forskjellie medisiner man kan prøve. For noen fungerer det å starte på p-piller, andre får foreskrevet roaccutan (eller noe sånt). Hvis legen din ikke er flink på dette, be om henvisning til hudlege. Anonym poster: 49be84bd0fe6a322d21c6f8a405ad21f 2
terri Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Er litt nyskjerrig på hva hudpleie og sminke du bruker? Jeg ville unngått alt som heter apotek og billigprodukter som nivea,loreal,garnier osv... Hudpleier har gode produkt som MD formulations, Decleor osv... men viss du allerede bruker salongprodukt, ville jeg tatt en tur til legen..
Binta Ba Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Jeg sliter med byller/hovne ymfekjertler under armer og i lysken. For meg har det fungert veeeldig bra å kutte mest mulig ut hvitt hvetemel og heller velge fullkornsprodukter, og å kutte HELT ut poteter. HELT.
Helena83 Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Jeg bruker en krem som kjøpes på apoteket som heter acnicyl,jeg har vært plaget i 15 år og har prøvd mange dyre produkter som ikke funka på meg:/Men etter at jeg begynte med denne har jeg nesten ikke kviser lenger,å drikke mye vann funker og veldig bra!Ellers kan jeg dessverre ikke anbefale noen produkter fra hudpleiesalonger for de har ikke gjort noen forandring på meg:(Men alle er ikke like og alt funker ikke på alle så du må bare prøve deg frem.Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2012 #6 Skrevet 4. september 2012 Takk for svar! Jeg bruker ID minerals pudder og solpudder. Brukte Loreal foundation før, men sluttet med det i juli. Skulle bestille time hos legen, men legen min er sykemeldt, så må vente et par uker før jeg får time.. Får bare smøre meg inn med tålmodighet. Er SÅ klar for å bli kvitt disse monstrene. Har blitt mye flinkere på å kutte ut godteri og slike usunne ting, men er vanskelig å slutte HELT med det når man er så godtesyk som jeg er. Men det er nok noe jeg virkelig må skjerpe meg på! - Trådstarter Anonym poster: 5f7a1efd7e939e2c562db7d23c0df6a6
Månestråle** Skrevet 4. september 2012 #7 Skrevet 4. september 2012 Hei - jeg pleide å få sånne "troll" før, særlig da jeg var tenåring og før mensen etterpå. Det som har hjulpet meg er å rense huden hver morgen og hver kveld (vask med ansiktssåpe, toner og fuktighets-gel). Da jeg begynte med det forvsvant urenhetene bortsett fra trollene som dukker opp i forbindelse med PMS. Jeg har nå tatt nattlysolje i 5 mnd og har knapt hatt urenheter etterpå. Har du prøvd det? Jeg vil råde deg til å prøve dette før prøver mer drastiske ting som p-piller. Jeg kjøper nattlysolje på helsekost til 129,- for 3 mnd forbruk. Anbefales
Gjest BabyBlue Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Nattlysolje og burdock piller hjelper på huden til mange folk, ja =) Spesielt de med premenstruelle kviser.
Gjest Frk. Navy Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 Jeg var også plaget med dette tidligere. Prøvde ALLE produkter, både fra apotek, helsekostbutikker og salong, men lite som hjalp. Dro så til hudlege der jeg fikk kremen Epiduo og antibiotikekapsler kalt Tetracykliner. Huden min ble HELT fin. Gikk på det i 4 mnd. Og den har holdt seg fin 4 mnd senere, så det har funket for meg. Anbefaler deg å skaffe deg en time hos hudlege. Er ikke sikkert du trenger det samme som meg, men legen kan nok hjelpe deg med å finne noe som fungerer for deg tilslutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå