Gå til innhold

hvilke skjønnhetsbehandlinger ville DU testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat begynt å blogge, og endel av det jeg ønsker å blogge om er ulike skjønnhetsbehandlinger for å se bedre ut, og effekten av dem. Derfor lurer jeg rett og slett på hvilke skjønnhetsbehandlinger folk kunne vært interessert i å lese om.

Jeg har alt testet ut noen som krystallsliping, vippe extensions og negler. Men ønsker å teste ut behandlinger som folk kunne tenkt å lese om før de prøvde selv, alle tips mottas med stor takknemlighet fra en nybegynner blogger :)

Skrevet

Hva heter bloggen din?? :)

Anonym poster: 382008bf4c3ec0172d4c892431c22565

Skrevet

Slankebehandlinger, makeup-tatoveringer og rynkebehandlinger..

Ja, jeg er tjukk, rynkete og ser ut som en albino..!

Anonym poster: 75374aa63e77ab414de96ce1a70ec9ef

Gjest BabyBlue
Skrevet

Skulle gjerne ha slipt ned kvisearr og kommer til å gjøre det også så fort høsten setter inn for fult og sola forsvinner. Hadde vært artig med bloggere som skriver om mer avanserte skjønnhetsbehandlinger også, de fleste skriver jo bare om extensions og falsk brunfarge.

Skrevet

Ja jeg har lyst til å teste/skrive om litt mer enn det. Så lenge pengene strekker til iallefall :) når jeg skal teste nye behandlinger prøver jeg ofte å finne info fra andre, og har savnet en blogg som skriver om noe annet enn produkter/ selvbruning/ negler / hår

noe av det jeg har på listen er botox, juviderm/restylane, permanent tatto makeup, behandlinger rettet mot akne, slankebehandlinger +++

Så langt er det noen få innlegg men ønsker å bygge meg oppover :)

Skrevet

Sklerorisering på årer på beina (skal gjøre det til høsten)

Botox i sinnarynka om noen år

Syrepeeling for pigmentflekker og for å få glød.

Div. behandlinger for cellulitter

Skrevet

Ja jeg har lyst til å teste/skrive om litt mer enn det. Så lenge pengene strekker til iallefall :) når jeg skal teste nye behandlinger prøver jeg ofte å finne info fra andre, og har savnet en blogg som skriver om noe annet enn produkter/ selvbruning/ negler / hår

noe av det jeg har på listen er botox, juviderm/restylane, permanent tatto makeup, behandlinger rettet mot akne, slankebehandlinger +++

Så langt er det noen få innlegg men ønsker å bygge meg oppover :)

Jamen hva heter bloggen din? :)

Skrevet

Jamen hva heter bloggen din? :)

Lurer på det samme. :) Skal du starte å blogge om slikt, vil jeg veldig gjerne lese om det!

Skulle likt å sett det meste, alt fra hvordan effekt en kan forvente seg av profesnonell ansiktspleie, tatovering av bryn (sett noen bilder som ser veldig bra og naturlige ut), celuittbehandling, pleie for tørt hår eller for å få mest glansfullt hår osv.

Skrevet

Tror det er lettere å nevne tingene jeg ikke vil forandre

Skrevet

Behandlinger som fjerner kviser og urenheter hadde jeg mer enn gjerne prøvd ut.. Men tannbleking er også en ting jeg vil prøve..

Skrevet

Dermaroller, for arr og rynker.<br /><br /> Anonym poster: 740b3799b2ee4652d5ef0a2b77c97016

Skrevet

Hva med konkurranser? har lyst til å gi bort et nytt sett med hair extensions fra http://www.hairtohair.no/ med oppbevaring til håret, er dette noe folk ville satt pris på? og hva med andre ting, er gavekort på behandlinger bedre enn å gi bort produkter o.l?

Skrevet

Behandling mot strekkmerker. :)

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Fjerning av cellulitter. Finnes det noe krem eller kjerringråd f.eks

Anonym poster: 70c114cb8ccebb977ab6379ed9800d4a

Skrevet

Fjerning av cellulitter. Finnes det noe krem eller kjerringråd f.eks

Anonym poster: 70c114cb8ccebb977ab6379ed9800d4a

Det kan jeg svare på med en gang. NEI, det finnes IKKE. Du må trene deg til lav fettprosent og høyere muskelmasse. Slik KAN du bli kvitt mesteparten av dine cellulitter. Nothing worth having comes easy... ;)

• Liker 1
Skrevet

Hva med konkurranser? har lyst til å gi bort et nytt sett med hair extensions fra http://www.hairtohair.no/ med oppbevaring til håret, er dette noe folk ville satt pris på? og hva med andre ting, er gavekort på behandlinger bedre enn å gi bort produkter o.l?

Jeg ville ha satt pris på det :D MEN, ikke hvis konkurransen betyr at man må ha blogg selv, for det har jeg ikke! :(

Skrevet

Nei, jeg kommer ikke til å ha konkurranser der de som svarer må ha blogg selv. Konkurransene kommer til å være åpen og trekkes ut tilfeldig/ eller beste svar alt etter hva konkurransen går ut på :) Bloggen skal jo være åpen for alle, da syns jeg konkurransene også burde være det

• Liker 1
Skrevet

"Askepottbehandling" vil jeg gjerne høre om. Og ja, konkurranser er kjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...