Gjest gb Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Sitter her og river meg i håret.......... Mottar en mail med wordvedlegg, men får melding om: OE har fjernet tilgangen til usikre vedlegg i e-posten. Jeg vet imidlertid at den er sikker og MÅ få den. Jeg har lett og lett i OE for å finne hvor jeg kan ordne på dette men finner det ikke ut. Noen andre som har hatt samme problem og som har løst det?
Mrs. B Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Gå inn på Tools -> Options -> Security og pass på at "Do not allow attachements to be saved or opened that could potentially be a virus" ikke er krysset av. Lukk og åpne Outlook Express igjen. Hjelper det?
Quinden Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Gå inn på Tools -> Options -> Security og pass på at "Do not allow attachements to be saved or opened that could potentially be a virus" ikke er krysset av. Lukk og åpne Outlook Express igjen. Hjelper det? Jeg hadde det samme problemet og nå har jeg fått det til... Takk for hjelpen, men du... det er vel større risiko for at ulumskheter kommer inn nå eller?? :oops:
Mrs. B Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Så lenge du ikke åpner vedegg du ikke kjenner bør det ikke være det. Men sjekk at én ting til er av for sikkerhetsskyld, gå inn på: Tools -> Options -> Read og så skal "Automatically download messages when viewing..." være av.
Quinden Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Så lenge du ikke åpner vedegg du ikke kjenner bør det ikke være det. Men sjekk at én ting til er av for sikkerhetsskyld, gå inn på: Tools -> Options -> Read og så skal "Automatically download messages when viewing..." være av. Jeg maser igjen... hos meg står det på norsk, det du nevner har det noe med automatisk nedlasting av meldinger på forhåndsvisning å gjøre?? Det er det eneste jeg finner på norsk som svarer til det du skrev :oops:
Quinden Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Det er det samme ja. Tusen takk for hjelpen, hva skulle jeg gjort uten deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå