Gå til innhold

Til dere lærere som har gått over i andre yrker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere med nå? Har dere tatt noe mer utdannelse utover det dere hadde, for å få jobbene? Jeg er lærer, men vil finne på noe annet. Trenger noen tips om hva det er mulig å jobbe med, og kanskje allikevel få litt utbytte av lærerutdannelsen. Trenger en jobb hvor jeg kan sitte mer i ro, samtidig som det ville vært veldig greit å beholde noenlunde samme lønn.

Anonym poster: 70684d045cb4812abaa9f28b5db3f8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jobber dere med nå? Har dere tatt noe mer utdannelse utover det dere hadde, for å få jobbene? Jeg er lærer, men vil finne på noe annet. Trenger noen tips om hva det er mulig å jobbe med, og kanskje allikevel få litt utbytte av lærerutdannelsen. Trenger en jobb hvor jeg kan sitte mer i ro, samtidig som det ville vært veldig greit å beholde noenlunde samme lønn.

Anonym poster: 70684d045cb4812abaa9f28b5db3f8af

Jeg har en 4-årig allmennlærerutdannelse men har jobbet minimalt i skolen. Jeg har jobbet som stasjonsmedarbeider, butikkmedarbeider i dagligvare og nå jobber jeg som butikkmedarbeider i en kles/utstyrsbutikk for barn. Tjener mindre enn lærer men trives så alldeles mye mer :)

Anonym poster: 2b286cdd0343580bd7825c53cd3d8413

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg har fundert litt på å ta litt ekstra utdannelse innen karriereveiledning, og prøve å få jobb innen Nav eller en av deres samarbeidspartnere. Men har hørt at disse jobbene er ganske attraktive, så det er kanskje ikke så lett. Har hengt meg litt fast i denne ideen, hadde derfor vært fint med flere tips! Ser det er mange som skriver i andre tråder at de egentlig er lærere, men jobber med andre ting. Håper noen av dere som gjør det, vil skrive litt om hva arbeidet deres er.

TS

Anonym poster: 8742013f45e79a8c7899f392c8b0695b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...