Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt blir veldig fort fett og jeg trenger råd. Jeg vasker det på morgenen annenhver dag, men kvelden i forveien begynner det å bli fett, spesielt over ørene.

Hvilken shampoo/balsam bør jeg bruke?

Andre tips til hva jeg bør gjøre med håret?

Jeg bruker stort sett skum og en del spray pga. småhår på toppen.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde finne en god volumshampoo/balsam, jeg liker big sexy hair

Skrevet

du burde finne en god volumshampoo/balsam, jeg liker big sexy hair

Jeg har nettopp brukt Big Sexy Hair sin shampoo og balsam nettopp for dette, og det funker dessverre IKKE. :(

Anonym poster: 96e322b2a10077e1e91c1a876cd31495

Skrevet

det er sikkert forskjellig hva som funker for hver enkelt.. men en volumshampo er hvertfall en god idè hvis du har fett hår .....

Skrevet

Slet nettopp med det samme. Brukte bare butikk shampooer da. Nå bruker jeg Aussie som selges på cubus. Den var veldig bra! Før måtte jeg vaske håret hver morgen, nå kan det gå 2 dager mellom hver hårvask. Utrolig hehe.

Anonym poster: 73e0a2c4b33a6ea98d7b6ee1e83087ff

Skrevet

Men hvis du har fett hår vil du da ikke ha shampoo mot fett hår?

Anonym poster: f98f7e8b6498baaa8c63274142380155

Skrevet

Den typen du får kjøpt på Boots apotek, deres eget merke, er faktisk god!

Jeg slet veldig med fett hår før, og nå bruker jeg denne innimellom, i tillegg til at jeg har vent meg av med å vaske håret annenhver dag. Så nå kan jeg vaske håret på kvelden den 3. dagen uten at det er noe problem :)

Skrevet
Denne, bare med hvit og grønn etikett (finner ikke bilde). Men den lukter ihvertfall mynte og rosmarin om jeg ikke husker feil.
Skrevet

Men hvis du har fett hår vil du da ikke ha shampoo mot fett hår?

Ja vet ikke hva det er med aussie, men den funker! :P Hovedproblemet mitt var at jeg har veldig fet hud i ansiktet, så som regel startet det med at håret som var i kontakt med ansiktet ble fett først. Selv der har problemet blitt mindre! Men før var det ikke sjans at jeg gikk ut uten å dusje håret hver morgen. Nå kan jeg stikke ut en tirsdags formiddag uten å vaske håret, selv om jeg ikke har dusjet det siden mandag morgen.

Anonym poster: 73e0a2c4b33a6ea98d7b6ee1e83087ff

Skrevet

Skrevet

Balsam gjør håret fett. Enten kan du ha balsamen bare i tuppene ellers så kan du bytte den ut med eplecidereddik. 2 ss eddik i 1 l kaldt vann har samme effekten på håret.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...