Gå til innhold

Penisproblem, er det problem egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, saken er at jeg og kjæresten min hadde oral sex igår, det er første gangen jeg ser penisen hans. Han ble kåt, og fikk stå penis, MEN, den var slapp, altså med slapp mener jeg at den ikke var hard? jeg vet ikke om det er normalt eller ikke, men kommer den til å komme inni meg når den ikke er hard i det hele tatt?? jeg har hatt en kjæreste før, men hans ble veldig hard.. Det spiller uansett ingen rolle, om det faktisk er et problem han har, jeg elsker han overalt på denne jord uansett, men jeg vil bare vite om det er et problem, eller jeg som ikke har så mye erfaring tror at det er et problem

Jeg håper på seriøse svar.

Anonym poster: 69e9cbc79046568c167ab270ce6f9be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dog pubes

Anonym poster: 1f034ec60a8d8678699b508b80848a8a

Skrevet

Han var vel kanskje ikke helt hard? Man kan fint få stå uten at den er helt hard, for eksempel hvis man er sliten, stressa, ikke har 100% lyst der og da. Eventuelt kan det selvsagt være noe fysisk, men om dette bare var et engangstilfelle eller det skjer skjelden så er det nok ikke det. Videre kan kosthold og fysisk form også ha noe å si på ereksjonsevnen.

Så er det også forskjeller i "naturlig" hardhet fra mann til mann, så det er egentlig ikke noe fasitsvar her.

Anonym poster: 2d9e156f31a4bfad27e52a95091257c7

Skrevet

Kan være resultat av dårlig blodsirkulasjon. Eller stress. Eller lite lyst.

Røyker han? Ereksjonen min forbedret seg veldig, allerede 1 mnd etter jeg slutta å røyke.

Skrevet

Litt prestasjonsangst kanskje, siden det var første gang. Det retter seg sikkert etterhvert.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...