Gjest saima Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Jeg hvet ikke hvordan jeg skal slutte med både imovane apodorm pluss at jeg går både på fluanxol og orfiril og efexor,jeg vil helst bare rømme jeg føler meg så mye bedre når jeg tar apodorm det blir det samme som når jeg fikk sobril dette har blitt en stor uvanne og jeg er veldig skuffet over meg selv har slitt med psykiske plager helt fra puberteten,livslysten er dårlig nå har jeg heller ikke jobb og dårlig er det med samboeren. HAN vet ikke at jeg bruker imovane apodorm og sobril,nå får jeg ikke mer av legen min og jeg er redd jeg blir desperat han har gitt meg vallergan men jeg får sånn hangover om morgenen og er kvalm og jeg føler meg ikke så vel som når jeg bruker sobril apodorm hva skal jeg gjøre hjelp meg har lyst til og dø
Gjest dooris Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Hei Jeg jobber med mennesker med rusproblem. Det å være avhengig av benzodiazepiner som Apodorm og Sobril er vanskelig. Jeg vil absolutt foreslå for deg at du snakker med legen din, han bør vite at dette er vanskelig for deg dersom han over lengre tid har skrevet dette ut til deg. Han kan henvise deg til en poliklinikk som har erfaring med dette som du sliter med. De vil kunne hjelpe deg til å takle abstinensene etter pillene. Disse kan vare ganske lenge. De vil gi seg til slutt, men jeg vil anbefale deg å få hjelp nå. Legen din skal ha kunnskaper om dette, og skal kunne henvise deg til rette instans. Det finnes en nasjonal rustelefon som du kan ringe, den er bemannet med fagfolk som har kunnskaper om det som du opplever nå. Tlf. nr dit er 08588. Lykke til.
*Shira* Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Kjenner desverre ikke til alle de pilletypene du ramser opp. Men det virker som om du er avhengig. Høres ut som du sliter, men gi ikke opp! Du har kommet i en ond sirkel og har problemer med å komme ut av det på egen hånd. Men du er ivertfall et steg på veien, ved at du er oppmerksom på ditt eget misbruk. Håper du også får annen psykriatisk oppfølging også, og ikke bare medikamenter. Jeg vet at Valdresklinikken i Nord-Aurdal behandler rusmisbrukere, deriblandt pillemisbrukere som deg. Sjekk ut www.valdres-klinikken.no Lykke til Saima, imorgen kan være starten på resten av ditt liv :klem2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå