AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Jeg har normalt brunt hår, og farget håret mitt med et uhell i en mørk sterk rødfarge. gjorde dette for 3 dager siden. Går det an å farge håret i en brun farge for å få tilbake min NESTEN opprinnelige farge? Eller er avfarging best? Vil ikke betale dyrt Anonym poster: 00cf5a820b355fbe4a8e3c3661d53f0a
Gjest WendyClear Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 (endret) Med avfarging vil du få fryktelig mye rødpigmenter. Om du alikevel får det litt lysere vil det bli lettere å tone over det med en kald farge, for det vil bli veldig svart dersom du farger over en mørk rødfarge. Endret 21. august 2012 av WendyClear
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Jeg vil anbefale deg å vente minimum en måned før du gjør noe mer med håret ditt, så du ikke overbehandler det (to peroxidbehandliger i mnd=unødvendig skade på håret) Hvilken farge brukte du (merke)? Endel merker går relativt fort ut av håret, spesielt om du investerer i en clarifying-shampoo (beklager, mye tid på utenlandsk forum) å bruker den kanskje en gang i uken. Litt usikker på hvor mye disse kan skade håret, da jeg ikke har brukt slike selv. Om du avfarger håret, så vil du mest sannsynlig ende opp med en ginger-nyanse, og om du da farger over håret ditt igjen med en brun farge, kan du risikere at håret ditt ikke vil ta til seg fargen. Dette fordi overbehandlet hår kan miste evnen til å beholde farge da skjellagene står opp. Så ja, mitt tips: vent før du gjør noe mer. Anonym poster: a08e83aa000b444bb9ed297f4dc14bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå