Vendelins Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Ja, det er litt forbudt å si dette føler jeg, men jeg sier det likevel. Jeg angrer. Det har nå gått 2,5 år siden jeg steriliserte meg, og jeg angrer bittert. Tanken på at man aldri mer kan bli gravid, aldri mer føde, aldri mer ha nyfødt baby som man følger opp i livet, ja den er litt sår. Jeg tror nok at det korrekte for meg, var å bli sterilisert, av ulike grunner, men likevel.. Er det noen andre jenter som har sterilisert seg, og som angrer? Hvordan "demper" dere angeren? Er dere 100% komfortabel med valget som dere gjorde?
eva-80 Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Vil bare si at jeg føler med deg, jeg vil gjerne gjør det men synes det er for dyrt... Hva med å flytte fokuset på de (etter hvert ) kommende barnebarna ? Nå skriver du ikke om hvorvidt du har barn, men ett sted føler nok man når man er ferdig med barnlaginga, ikke ? Evt prøve å finne tilbake den følelsen som gjorde at du bestemmte deg for inngrepet ? En klem til trøst sender jeg allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå