Gå til innhold

Hvilke steder i Norge ser dere på som harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg nøyer meg med steder jeg selv har (mer eller mindre frivillig) oppholdt meg i mer enn 5 minutter, så troner Hemsedal og et kjøpesenter i Oslo som het CC vest, elller bare CC (er det et CC øst?), på toppen av min harryliste. Nyrik- eller wannabe nyrik-harry går bondeharry en høy gang.

Ellers har jeg observert en høyere andel harry fremtoninger en det jevne sted i Åsane, Førde og Stavanger. I Stavanger fant jeg de imidlertid ikke før det var pubtid, da var gågaten(e) plutselig så full av harrytasser at jeg såvidt fant mine mer kultiverte Stavangerbekjente igjen.

Jeg bor i Stavanger og synes ikke det er spesielt mange harry her. De du har møtt på byen er sikkert folk søfra (Sandnes, Jæren mm) som kommer til Stavanger for å nyte nattelivet... :-P

• Liker 1
Skrevet

Drammen, Mjøndalen, Hokksund, Steinberg, Lier, Lillestrøm, Strømmen, Os, Stjørdal, Bud, Ørsta, Vennesla, Jessheim, Tjaberg, Fetsund, Fredrikstad, Moss, Sarpsborg, Skien, Jevnaker

Anonym poster: 1a84fcb131831800e6ed555c23eefed9

Skien???!!! Hvorfor? Tosk!

Skrevet (endret)

Det må vel ha blitt en del flere fasiliteter på Elverum, ettersom stedet har bystatus nå.

Ja, fikk det i 1996.

Endret av bubblefun
Skrevet

Hommersåk

Sandnes

Folk generelt sør for Stavanger egentlig.

Karmøy

Bydelene Kvernevik, Tjensvoll og Sunde i Stavanger

Randaberg

Toten

Skrevet

Har du vært på elverum? Det er en skysstasjon, en bru, og så er resten av plassen fylt med rånere og elger.

Elverum hadde verdens beste burger og verdens kuleste sopp, men så gikk det over.

Til din informasjon bor jeg i Elverum kommune. Virker ihvertfall ikke som om du har vært her så ofte, siden du sier "på" Elverum. Må le av "argumentene" dine. Du får ta deg en tur litt lengre sør/øst, nærmere bestemt Odal og Solør, så får du virkelig sett hva som er harry, for det har du litt problemer med ser jeg ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Virker som du henger en del år etter, da Elverum fikk bystatus i 1996.

Jeg mente ikke at bystatusen var ny. Det vet jeg jo den ikke er. Jeg tenkte vel at den som syntes Elverum var et harry sted, ikke hadde vært der på mange år.

Skrevet

Jeg mente ikke at bystatusen var ny. Det vet jeg jo den ikke er. Jeg tenkte vel at den som syntes Elverum var et harry sted, ikke hadde vært der på mange år.

Beklager! Rettet opp meg selv litt der, ble litt brått svart. Men jeg skjønner godt hva du mener, Elverum er ikke et sted jeg vil se på som harry noe mer.

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Må nok stemme for rånehovedstaden Ørsta.

Men får vel holde kjeft, for kommer selv fra et sted som er hyppig på denne lista ;)

Skrevet

Oslo øst som vålrenga, kampen.. HARRY

Anonym poster: 4d2178c4eae5648f02371b5ecd66d4ab

Skrevet

Stavanger. Det er så mange nyrike der, og utelivet har blitt helt uutholdelig de siste årene. Harry sosser overalt. Usj.

Anonym poster: 3ba44663d16993d8006ec3c37f29c933

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Til din informasjon bor jeg i Elverum kommune. Virker ihvertfall ikke som om du har vært her så ofte, siden du sier "på" Elverum. Må le av "argumentene" dine. Du får ta deg en tur litt lengre sør/øst, nærmere bestemt Odal og Solør, så får du virkelig sett hva som er harry, for det har du litt problemer med ser jeg ;)

Haha, har vært der veldig mye og veldig lenge, alt for lenge. :fnise:

Skrevet

Verdal!

Skriver under på den! Sinnsykt harry plass.. Sammen med Levanger, Steinkjer, Malvik, Finnsnes og Fredrikstad.

Anonym poster: 681daf132a3d67abf04eaa96ec16d26c

Annonse
Skrevet

Skriver under på den! Sinnsykt harry plass.. Sammen med Levanger, Steinkjer, Malvik, Finnsnes og Fredrikstad.

Anonym poster: 681daf132a3d67abf04eaa96ec16d26c

Tenkte både på Levanger og Fredrikstad jeg også når jeg skrev det :P Men Verdal topper for min sin del :)

Steinkjer derimot elsker jeg! :D

Skrevet

Alle plasser som har en rema 1000 butikk er harry

Gjest Eurodice
Skrevet

Alle plasser som har en rema 1000 butikk er harry

Det vil si så godt som hele Norge det, da :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Kongsvinger.

Anonym poster: 3dd81352be5e283aab62de83d82447a5

Skrevet

Har du vært på elverum? Det er en skysstasjon, en bru, og så er resten av plassen fylt med rånere og elger.

Elverum hadde verdens beste burger og verdens kuleste sopp, men så gikk det over.

Det er mange steder rundt Elverum som er MYE verre enn Elverum, altså. Kongsvinger og Flisa, f.eks. Verre søplested enn Kongsvinger rundt der skal man lete lenge etter. Elverum har i alle fall gode oppvestvillkår, godt skoletilbud og gode fritidstilbud for trening osv.

Anonym poster: 3dd81352be5e283aab62de83d82447a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...