Gå til innhold

Hvilke steder i Norge ser dere på som harry?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drammen, Norges styggeste og mest harry by.

Anonym poster: 989eb038cc469021ef10ef8242956135

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må vel ha blitt en del flere fasiliteter på Elverum, ettersom stedet har bystatus nå.

Jepp, Uanonymbruker glemte den utskårede elgen og elghunden foran Elgstua.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Jepp, Uanonymbruker glemte den utskårede elgen og elghunden foran Elgstua.

neida, jeg nevnte alle elgene i posten over :fnise:

Men elghunden glemte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Fagernes... jeg takler... ikke... Fagernes...

Ellers syns jeg Jessheim er ganske ille. Men Aurskog...åh! Det slår alt. Var på fest der en gang midt uti skogen, og for noen folk! Alle guttene gikk med de rutete skjortene sine nedi buksa og praten gikk i råning, hest og traktor(det er sant!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som skriver Drammen, har dere vært der i det siste? Drammen har nemlig flytta seg langt fra harry-stemplet i det siste =) Nei, jeg bor ikke der og er ikke ofte der heller!

3050 Mjøndalen er harry! Hokksund syns jeg egentlig er litt koselig =P

Men bare lurer... Dere som skriver steder dere syns er harry, har dere faktisk vært der? Syns det burde vært en "regel".

Agreed! Ellers vil jeg påstå: Kråkstad, Enebakk, Kolboten, Oslo vest, Bærum, Notodden og Harstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, Elverum?! Trur du ikke helt veit hva du snakker om...

Har vært der mange nok ganger (100+) til å dra min konklusjon om at stedet er harry...

Du må gjerne mene noe annet, så klart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg hvor oppgradert Drammen har blitt eller???

Drammen, Norges styggeste og mest harry by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg hvor oppgradert Drammen har blitt eller???

Kunstig natur og nye blokker does not a pretty city make.

Anonym poster: 521fafcc721dce9bab77b4abdd73db9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyngseidet, det stedet inneholder en Spar butikk og ei fergekai

Kan ikke huske å ha sett noen spar butikk der de siste årene, bare en rema 1000 og en coop prix. Ikke alle småbygder forunt å ha 2 matbutikker ;)

Anonym poster: a0fb2b281080eb8b680be51418d0384c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagernes... jeg takler... ikke... Fagernes...

Ellers syns jeg Jessheim er ganske ille. Men Aurskog...åh! Det slår alt. Var på fest der en gang midt uti skogen, og for noen folk! Alle guttene gikk med de rutete skjortene sine nedi buksa og praten gikk i råning, hest og traktor(det er sant!).

sånn er det ofte på festene der jeg kommer fra og, men jeg syntes det er bedre det enn overfladiske fester der man bare snakker stygt om andre, som jeg har opplevd enkelte ganger i byen jeg bor i nå.

Jeg hjelper ofte til i gården når jeg er hjemme hos mine foreldre, jeg har traktorlappen, og jeg gikk i flanellskjorter og tresko da jeg bodde hjemme. Mange vil sikkert betegne meg som harry, og alle er velkommen til å syntes det. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo er vel det mest turboharry stedet i hele Norge. Først og fremst pga språket som blafrer mellom moteord, engelsk og norsk. I tillegg til trendene som de innfører fra mekka (Europa og USA).

Oslo er sjarmerende, men de kan gjerne snu seg av og til, da vil de oppdage at de faktisk er en del av Norge. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett noen spar butikk der de siste årene, bare en rema 1000 og en coop prix. Ikke alle småbygder forunt å ha 2 matbutikker ;)

Anonym poster: a0fb2b281080eb8b680be51418d0384c

Kanskje den ble tvangs stengt etter at de hadde ulovlig søndagsåpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drammen... Hele Buskerud i og for seg.

Oppland. Sogn & Fjordane. Finnmasjk.

Anonym poster: b9d37451e639bfecfe4bd9679adf2ffb

Hva i all verden er harry med Sogn og Fjordane? :O

Anonym poster: faeb8f06fc726b0d29c9050dd0623894

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha ;) YEAH RIGHT!! ;)

Drammen blir egentlig mer harry av alle de som hardnakket påstår at den er mindre harry nå etter all "byoppussingen", som egentlig bare vil si at de har laget masse kunstig "natur" og satt opp en del nye leilighetsbygg av samme mal som alle andre leilighetsbygg i hele Norge.

Anonym poster: 0fad6b52f44ae103841990f61bf9cc0a

Mens jeg tror de som bor utenfor Oslo mener de som bor i Oslo mener at alt utenfor Oslo er harry.

Anonym poster: 0fad6b52f44ae103841990f61bf9cc0a

Anonym poster: 7de838d9851b051e8e1a182bee8af017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Om jeg nøyer meg med steder jeg selv har (mer eller mindre frivillig) oppholdt meg i mer enn 5 minutter, så troner Hemsedal og et kjøpesenter i Oslo som het CC vest, elller bare CC (er det et CC øst?), på toppen av min harryliste. Nyrik- eller wannabe nyrik-harry går bondeharry en høy gang.

Ellers har jeg observert en høyere andel harry fremtoninger en det jevne sted i Åsane, Førde og Stavanger. I Stavanger fant jeg de imidlertid ikke før det var pubtid, da var gågaten(e) plutselig så full av harrytasser at jeg såvidt fant mine mer kultiverte Stavangerbekjente igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...