Tøffeldyret Skrevet 26. august 2012 #61 Del Skrevet 26. august 2012 Fevik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 26. august 2012 #62 Del Skrevet 26. august 2012 Hei. Jeg mente ikke at jeg ser på Kongsberg som er harry by, men at den har et "harrystempel" av en eller annen grunn. Beklager, sånn var det ikke ment Har den? Jeg syntes Kongsberg er en så fin by! Men jeg har også hatt en lørdagskveld i Kongsberg, og herreminskaper for et rølperøl det var. Ellers vil jeg nok si at det er en del mindre byer på Østlandet som er spesielt harry. Drammen har jo skjerpet seg veldig. Men det er mye skummelt som ligger i den "trekanten" som er mellom Drammen, Kongsberg og Hønefoss. Der er det mye Volvo 240, snus, grøftefyll og tenåringsgraviditerer. Min erfaring, hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. august 2012 #63 Del Skrevet 26. august 2012 Oslo Vestkant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 26. august 2012 #64 Del Skrevet 26. august 2012 Har den? Jeg syntes Kongsberg er en så fin by! Men jeg har også hatt en lørdagskveld i Kongsberg, og herreminskaper for et rølperøl det var. Ellers vil jeg nok si at det er en del mindre byer på Østlandet som er spesielt harry. Drammen har jo skjerpet seg veldig. Men det er mye skummelt som ligger i den "trekanten" som er mellom Drammen, Kongsberg og Hønefoss. Der er det mye Volvo 240, snus, grøftefyll og tenåringsgraviditerer. Min erfaring, hvertfall. Hei. Hmm.. jeg er enig! Synes Kongsberg er en fin på - men har desv hørt et par historier derfra som ikke var fullt så bra - huff. Ha-ha. Personlig har jeg ingenting imot byer med litt "harrystempel", men tror, som du sier, at det er mye fyll, råning og folk fra nevnte byer som drar mye på harryhandel til Sverige, o.l. Dette gir kanskje ikke det beste inntrykket? Jeg sier selvsagt ikke at det ikke finnes folk fra andre byer i landet som gjør det samme! "Harry" oppførsel finnes overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. august 2012 #65 Del Skrevet 27. august 2012 Alle som bord nord for Sinsenkrysset er bønder! ;-) Dæng! Hvor er sauene mine blitt av? Datt de i bekken? Jeg vil ha ææææærstatning! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #66 Del Skrevet 27. august 2012 Hva mener dere med harry plasser? Hva skjer og hva kjenne tegner plassen? Anonym poster: d3bbe476a6f57d029d5f6f9d531e2a19 Med harry plasser mener de plasser som er dominert av arbeiderklasse og av arbeiderklassekultur. Det vil si plasser som ikke har noe særlig kulturelt innslag av en utdannet middelklasse. Med harry mener de som du nå sikkert forstår laverestående mennesker med en laverestående kultur. Jepp, dette er de samme folka som kaller deg rasist hvis du protesterer mot masseinnvandringen og/eller ikke liker svartinger. Anonym poster: 7eaf4f17ebf9908ec72a205248e4b248 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyx Skrevet 27. august 2012 #67 Del Skrevet 27. august 2012 Bø og Notodden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gagaen Skrevet 25. september 2012 #68 Del Skrevet 25. september 2012 Oslo er for meg harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 25. september 2012 #69 Del Skrevet 25. september 2012 Ilseng er blodharry! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 26. september 2012 #70 Del Skrevet 26. september 2012 De fleste landsens steder er vel harry? Kanskje fordi det rett og slett ikke er så mye å gjøre der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. september 2012 #71 Del Skrevet 27. september 2012 Ilseng er blodharry! "Ferie" på Costa del Ilseng kanskje? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 28. september 2012 #72 Del Skrevet 28. september 2012 "Ferie" på Costa del Ilseng kanskje? tror ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubblefun Skrevet 23. oktober 2012 #73 Del Skrevet 23. oktober 2012 Drammen Mjøndalen Hokksund Notodden Moelv Odda Ørstad Jessheim Sarpsborg Vinstra Elverum Raufoss Kongsvinger ... Hahahah, Elverum?! Trur du ikke helt veit hva du snakker om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 23. oktober 2012 #74 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hahahah, Elverum?! Trur du ikke helt veit hva du snakker om... Har du vært på elverum? Det er en skysstasjon, en bru, og så er resten av plassen fylt med rånere og elger. Elverum hadde verdens beste burger og verdens kuleste sopp, men så gikk det over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 23. oktober 2012 #75 Del Skrevet 23. oktober 2012 Alle bør være stolte av sitt hjemsted, og ikke rakke ned på andres! Å være stolt av å være født en plass er patetisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. oktober 2012 #76 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har du vært på elverum? Det er en skysstasjon, en bru, og så er resten av plassen fylt med rånere og elger. Elverum hadde verdens beste burger og verdens kuleste sopp, men så gikk det over. Det må vel ha blitt en del flere fasiliteter på Elverum, ettersom stedet har bystatus nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #77 Del Skrevet 23. oktober 2012 Drammen, Mjøndalen, Hokksund, Steinberg, Lier, Lillestrøm, Strømmen, Os, Stjørdal, Bud, Ørsta, Vennesla, Jessheim, Tjaberg, Fetsund, Fredrikstad, Moss, Sarpsborg, Skien, Jevnaker Anonym poster: 1a84fcb131831800e6ed555c23eefed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 23. oktober 2012 #78 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det må vel ha blitt en del flere fasiliteter på Elverum, ettersom stedet har bystatus nå. neida, de har bare nok rånere til å kalle det en by og noen butikker og skoler og sykehus. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. oktober 2012 #79 Del Skrevet 23. oktober 2012 Drammen, Mjøndalen, Hokksund, Steinberg, Lier, Lillestrøm, Strømmen, Os, Stjørdal, Bud, Ørsta, Vennesla, Jessheim, Tjaberg, Fetsund, Fredrikstad, Moss, Sarpsborg, Skien, Jevnaker Anonym poster: 1a84fcb131831800e6ed555c23eefed9 Jeg blir imponert! Har du vært på alle disse stedene lenge nok til å danne deg et dårlig inntrykk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #80 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hommersåk er en "bydel" til Sandnes. Forstår ikke helt hvordan plasser kan være "Harry" jeg da Jeg bor der. Er sandnes sin største bydel. Anonym poster: a66195000b509caa879231c4df5e014d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå