Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 19 år, og skal absolutt ikke ha barn enda. Men lysten har vært der i flere år nå, og er redd det er gått over til det ekstreme. Når jeg ble 17 år begynte det som smått og har eskalert siden da. Jeg har blitt veldig flink til å få tankene bort til andre ting. Har vært kjempe flink til det egentlig. Men nå når jeg ikke tenker på det om dagen, så drømmer jeg lange, følelsesladete drømmer om at jeg har barn og det kan være alt fra at jeg ligger i sofaen med et spedbarn på brystet til at jeg leker med barna i hagen. De er alltid kjempe vakre med et nydelig hvitt lys rundt dem. De er på sett og vis mine små engler. Vet ikke om det er mulig, men jeg elsker drømme barna mine, og jeg lengter bare mer en før.

Men selvfølgelig kan jeg ikke ha barn enda. Vet ikke helt hvor jeg skulle med dette innlegget, men det finnes vel noe rart man kan gjøre for å slutte å drømme? Noe som helst. Selv om det kanskje også blir litt trist.

Skrevet fra telefon, kan derfor være enkle grammatikk og skrivefeil, beklager dette på forhand:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begrav deg i skolearbeid og finn deg en hobby.

Anonym poster: b4ceef3d403ea48ca23c3ade73ff8ce0

Skrevet

Er ferdig med skolen og har en hobby. Er ikke dagtid som er problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...