Gå til innhold

Hva synes dere om denne buksen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den var skikkelig stilig. Elsker brokademønster/trykk. Leste en plass at det visstnok er in i høst også, så da er du jo moteriktig i tillegg :5:;)

Anonym poster: ea4e29e04095ac40e94a167bc9bfe93b

Skrevet

Stilig! Den skiller seg ut uten at det blir for mye!

Skrevet

Kjempefin :) Likte teksturen.

Anonym poster: 658da0c300cafd7b8f6b176d85c4db9b

Gjest Frk.Franzen
Skrevet (endret)

Har ikke slik klesstil så ikke noe jeg ville kjøpt selv. Men hadde jeg sett den på noen andre som valgte en overdel som passet til hadde jeg tenkt at buksa var stilig. Litt spesiell, og det er bra! Greit å ha noen ting som ikke alle andre har.

Endret av Frk.Franzen
Skrevet

Synes den var stilig, likte den veldig godt faktisk, og kunne godt brukt denne ute blant folk selv :jepp:

Skrevet

Jeg synes den var kul! :jepp:

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Kul, men jeg har sett mange slike i butikken. De har på H&M også. Jeg hadde kjøpt hvis jeg fant en i min størrelse.

Skrevet

Syns den var kul, men det er fare for at man ser litt "superkul.no/illusion.no" ut om man ikke styler den "riktig".

Skrevet

fin, men foretrekker å kle meg som en hippi så litt uaktuelt for meg

Skrevet

Tror det skal godt gjøres at noen synes de er oppsiktsvekkende stygge.

Den kan bli veldig fin, og den kan bli krasj.

Her tenker jeg resten av bekledningen er viktig, jeg ville ikke brukt den toppen til eller andre mønstre overhodet - synes den går best til et mer klassisk antrekk.

Tror den er finest med matte stoffer uten noen former for spesiell tekstur/utpreget snitt.

Tror den hadde vært veldig fin med hvit litt løs skjorte i tynt matt stoff, sorte pumps(jeg synes ikke lakk var bra til) og en sort helt enkel blazer.

Ser liksom ikke poenget med ei sånn bukse om den ikke skal være midtpunktet i antrekket.

Anonym poster: 8261911cbb4a4b41a41a4e04b92a54cf

Gjest Linda sofie
Skrevet

Kjempe lekker. Fikk lyst på den selv :)

Skrevet

Fin, men vet ikke helt om jeg er med på de knappene på beina. Ser ut til at den blir litt posete, på en negativ måte, rundt beina i forhold til resten av den.

Skrevet

Jeg så de i butikk, de virker litt formløse og stive. For korte til meg i hvert fall. Stoffet ser ut som det kan samle veldig mye støv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...