Serpica Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Ikke at jeg kommer til å bry meg om det er in eller ikke, jeg kommer uansett til å gå med de støvlettene jeg kjøpte i fjor, men har jo lyst til å kjøpe noen nye og, gjerne noen høye svarte. Men på alle nettbutikkene sine høstlanseringer er det jo nesten ikke en eneste støvlett! Syns jeg leste et sted at det ikke var det som var aktuelt denne sesongen..men heller ankelsko osv.. Er dette virkelig sant? Det er jo støvletter som er det fineste, og spesielt om vinteren når det er kaldt hjelper det jo veldig å ha lange støvletter oppover beina.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Nå er ikke jeg noe moteguru altså, men slike støvletter som går over kneet er definitivt ute av motebildet. Det var vel bare in en sesong for to år siden. Ellers synes jeg også at jeg ser masse ankelsko og skoletter, og støvler. Leiter etter støvletter til vinteren jeg også, men har ikke funnet noe særlig. Og jeg må ha en spesiell type som får leggene mine til å se tykkere ut. Har nemlig tykk overkropp og slanke ben (epleform), så for å balansere kan jeg ikke gå med støvletter som sitter stramt på leggen. Når snakket jeg meg bort som vanlig, men poenget er at utvalget blir enda mindre, så jeg forstår irritasjonen, ts Anonym poster: f6395b3640acd3dbcf4a2287bc5f6170
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Jeg er ganske "into" mote-verdenen, men jeg synes støvletter er litt tidløst. Kommer veldig an på fasong, design o.l., men generelt synes jeg det er noe man kan bruke uansett. Ankelboots er det "store" nå, gjerne uten hæl, i motsetning til i fjor hvor det var mye wedges/kilehæl. Anonym poster: 19b8f6aedabb1aad851ca2dd95102edf
Serpica Skrevet 21. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2012 (endret) Nå fant jeg visst noen støvletter på nettet.. det er ikke sånn at det ikke selges støvletter lengre, men det er vel mest hot med ankelboots ja. jeg liker denne typen støvletter: Men altså ikke sånne som går over kneet. Endret 21. august 2012 av Serpica
Gjest mari kontrari Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Finnes på dinsko i hvertfall, jeg trodde også jeg ikke ville finne det i år helt til jeg skjønte at jeg måtte se under "støvler" og ikke "støvletter". http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/dinsko/Dame/Stovler/c/5101?q=:warehouseDeliveryWeek-desc&show=All
Serpica Skrevet 22. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2012 Finnes på dinsko i hvertfall, jeg trodde også jeg ikke ville finne det i år helt til jeg skjønte at jeg måtte se under "støvler" og ikke "støvletter". http://www.putfeetfi...k-desc&show=All Jepp, var det jeg og fant ut
snilla Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Det kommer sikkert mer senere i høst. Jeg angrer alltid når jeg kjøper vintersko tidlig på høsten, for det kommer alltid så mye fint senhøstes. Ankelboots er fint, men når snøen og kulda kommer sverger jeg til varme vinterstøvler som går litt opp på leggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå