Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er firkantede negler ut? Jeg synes det ser kulere ut enn runde, men mindre de er veldig lange, røde og sånn da

Anonym poster: f0321c07b071ae183e021226f1ca34a8

Skrevet

jeg har aldri synes firkantede negler er fint, så jeg har hatt runde negler uansett hva som er in. Er det ikke viktigst at man liker det selv da?

Anonym poster: b7c54d49ea9c276c8e5f7adb720477e4

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror de mer runde/spisse neglene er mer in nå, men jeg holder mine negler like kantete som jeg alltid har gjort. Dette ser så mye bedre ut enn eksempelvis dette, imho.

• Liker 3
Skrevet

Synes det er motsatt, de fleste kler bedre mer avrundede negler. Det gjør hendene mer feminine og gjør at fingrene ser lengre og slankere ut, Men neglene må ikke være spisse da. Har du litt butte hender som meg med tykke fingre, ser det bedre ut med rundere negler. Bare prøv.

Skrevet

Gjør det du selv synes er fint og kler, og ikke tenk for mye på hva som er "ut" og ikke er mitt tips.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de mer runde/spisse neglene er mer in nå, men jeg holder mine negler like kantete som jeg alltid har gjort. Dette ser så mye bedre ut enn eksempelvis dette, imho.

Jeg synes motsatt. Neglene på det siste bildet var finere enn det første. Men det er smak og behag, og man gjøre som man selv liker best.

Anonym poster: 3082050413c43ea2b2b2dc47df98a89f

• Liker 4
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg tar heller sterke firkantnegler en runde som bare brekker, spiller null rolle for meg hva andre mener er in når det kommer til neglene mine. viktige er de ikke.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg er enig med zaphireh, men det viser jo bare at folk liker forskjellige ting. Og istedet for "mote" bør man heller tenke gjennom hva man selv liker :)

Skrevet

In eller ikke, firkantede negler er hands down den aller verste neglefasongen jeg vet. Det ser vulgært og ustelt ut, og fingrene blir korte og stubbe. Men nå synes ikke jeg helt runde negler er særlig pent heller da. Oval eller squoval er det peneste, synes jeg. Det ser mykere og så mye mer naturlig ut.

http://jdalbeauty.files.wordpress.com/2012/03/nailshapinglarge.jpg

Anonym poster: f4238ded1fa936b7c7453569ae2abe3b

• Liker 5
Skrevet

In eller ikke, firkantede negler er hands down den aller verste neglefasongen jeg vet. Det ser vulgært og ustelt ut, og fingrene blir korte og stubbe. Men nå synes ikke jeg helt runde negler er særlig pent heller da. Oval eller squoval er det peneste, synes jeg. Det ser mykere og så mye mer naturlig ut.

http://jdalbeauty.fi...hapinglarge.jpg

Neglene ser vel ikke ustelt ut bare fordi du ikke liker fasongen..? ;)

Jeg har gele negler omtrent som neste siste figur i bildet ditt, den kalt "Squoval". Har alltid hatt det og ser at det er veldig vanlig, i hvert fall blant de som bruker en eller annen slags kunstig negl.

H

• Liker 1
Skrevet

Stiletto negler som inn for tiden nå hihi

Skrevet

Mine er firkanta hele veien (nede ved rota også, de er lissom brede over hele, har ikke sånne avlange og feminine negler). Så jeg må runde dem for at det skal se feminint ut i det hele tatt. Har alltid vært neglebiter, så nå prøver jeg med litt lengde for en gangs skyld.

Skrevet

Neglene ser vel ikke ustelt ut bare fordi du ikke liker fasongen..? ;)

Jeg trodde det var åpenbart at jeg mente "jeg synes det ser ustelt ut".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...