Gå til innhold

Krampe i beina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp begynt i ny jobb og brukt veldig feile sko. Nå har jeg krampe i beina, og det vil ikke forsvinne. Søsteren min rådet meg til å strekke ut musklene i beina, men det fungerer ikke.

Har kramper både i legg og lår, begge bein. Er redd for at jeg ikke skal få sove i natt, går dette over fort eller?

Hva kan jeg gjøre? Dette er svært ubehagelig!

Anonym poster: 69c06f90a343d7606fc939cc37b49b59

Skrevet

Prøv magnesium, samt drikk mye vann . Jeg bruker minst 600mg magnesium mot muskelkramper.Det hjelper og noen synes den gir bedre søvn.

Skrevet

Magnesium er tingen, ja. Bruker det ikke fast, men hvis jeg får kramper setter jeg i gang og det gir seg nesten med en gang.

:heks:

Skrevet

Sier som resten her, ta tilskudd av magnesium:-) Mannen min er plaget med kramper i beina om natta, og jeg merker stor forskjell på de nettene han ikke har tatt. Er som å sove med en hund som ligger å rykker......

Du kan og stå opp om natta og sette foten mot en vegg og tøye bakside av legg. Pluss stå på et bein, ta tak i ankelen, dra leggen opp mot baksiden av låret( foten opp mot rumpa) og tøye forside lår.

Skrevet

Støtter opp om magnesium :)

Har lært meg å kjenne på kroppen når jeg trenger det og ikke, så jeg tar det bare de kveldene jeg kjenner på meg at det vil bli mye kramper i beina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...