AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Nettopp begynt i ny jobb og brukt veldig feile sko. Nå har jeg krampe i beina, og det vil ikke forsvinne. Søsteren min rådet meg til å strekke ut musklene i beina, men det fungerer ikke. Har kramper både i legg og lår, begge bein. Er redd for at jeg ikke skal få sove i natt, går dette over fort eller? Hva kan jeg gjøre? Dette er svært ubehagelig! Anonym poster: 69c06f90a343d7606fc939cc37b49b59
Sugerøret Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Prøv magnesium, samt drikk mye vann . Jeg bruker minst 600mg magnesium mot muskelkramper.Det hjelper og noen synes den gir bedre søvn.
Brunhilde Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Magnesium er tingen, ja. Bruker det ikke fast, men hvis jeg får kramper setter jeg i gang og det gir seg nesten med en gang.
skruf Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Sier som resten her, ta tilskudd av magnesium:-) Mannen min er plaget med kramper i beina om natta, og jeg merker stor forskjell på de nettene han ikke har tatt. Er som å sove med en hund som ligger å rykker...... Du kan og stå opp om natta og sette foten mot en vegg og tøye bakside av legg. Pluss stå på et bein, ta tak i ankelen, dra leggen opp mot baksiden av låret( foten opp mot rumpa) og tøye forside lår.
Ryvre Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Støtter opp om magnesium Har lært meg å kjenne på kroppen når jeg trenger det og ikke, så jeg tar det bare de kveldene jeg kjenner på meg at det vil bli mye kramper i beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå