Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

kan dere hjelpe meg? Min samboers bror er er gift og har barn. Han gir meg mye oppmerksomhet; klemmer meg akkurat litt for lenge, ringer meg og sender meldinger uten at det egentlig er noe, ga meg sjokolade valentines og har kommet med blomster mv, i tilegg får jeg dyre gaver når det er bursdag og jul osv...

er det noe her jeg ikke helt får med meg? Hva betyr dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kan dere hjelpe meg? Min samboers bror er er gift og har barn. Han gir meg mye oppmerksomhet; klemmer meg akkurat litt for lenge, ringer meg og sender meldinger uten at det egentlig er noe, ga meg sjokolade valentines og har kommet med blomster mv, i tilegg får jeg dyre gaver når det er bursdag og jul osv...

er det noe her jeg ikke helt får med meg? Hva betyr dette???

Si meg - hva tror du det betyr ettersom du skriver det inn her....? :roll:

Skrevet

Obs... Kanskje du burde ta deg en prat med denne karen??.....sjokolade, gaver, blomster og lange klemmer...hmm....Det finnes mer enn et hint der spør du meg.

Vanskelig situasjon, men om du vil ut av det bør du nok gi uttrykk for det til han. Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vet... jeg er bare engstelig for at jeg overtolker situasjonen. For hva skal jeg gjøre? Føler lojalitet både overfor min kjære og NN sin kone. Har lyst til å si ifra, men hvordan skal jeg det dersom NN aldri sier noe direkte? Da er det jo jeg som sitter der med skjegget i postkassa når han sier at det ikke er noenting. Det vil si at jeg risikerer å ødlegge et kjempe godt forhold til NN og min kjæres familie..

Skrevet

Selv om han aldri har uttalt noe utøver han oppførsel som du finner upassende og ubehagelig - det har du rett til å si fra om.

Neste gang han gir deg sjokolade, klemmer deg litt lenge, sender deg blomser - si fra. Si at "det er mulig du bare prøver å være hyggelig mot meg, men jeg syns oppførselen din er ubehagelig og du går over mine grenser. Vær så snill å slutt." :-?

Det må han bare respektere!

Skrevet

En strategi, som jeg bruker når jeg ikke vil si noe direkte, er å holde avstand og spille dum. Ikke svar på alle meldingene, og når du svarer, la det gå lang tid før du gjør det. Når han ringer, si at du må legge på etter kort tid fordi du har noe annet å gjøre. Gjengjeld en kort klem, og trekk deg så klart unna. Vær høflig, men ikke noe mer enn det. Etter en slik behandling over en viss tid, vil han sannsynligvis skjønne at du overhode ikke er tilgjengelig for flørt. Det funker ganske bra for meg ;-)

Skrevet

...og ikke minst; OVERSTRØM damen hans med oppmerksomhet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...