Pebbles Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Rokker dere begge veier dere som trener med rokkering? ei på jobb sier hun rokker så og så mange ganger evt minutt hver vei med rokkeringen for å trene musklene på hver side likt eller noe... men jeg synes det er så vanskelig ene veien, den andre kan jeg fint rokke en god stund uten at ringen faller ned. Er det slik at jeg bør rokke begge veier eller går det greit å rokke bare ene veien? Er jo bare øvelse som skal til for å få til den veien som ikke er så lett, men det blir fort kjedelig når ringen faller ned.
skruf Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Du bør rocke like lenge på begge sider:-) Jeg knølte noe innmari i begynnelsen med å rocke mot høyre, men det er en vanesak. Nå bruker jeg 2kg ring og begge sider går like greit (begynte med 1.2kg ring). Men jammen meg så jeg strevde i begynnelsen, ramlet ned hele tiden!
Cherie Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Hva synes du om treningsutbytte av rockering? Hvor lenge trener dere hver gang?
skruf Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Hva synes du om treningsutbytte av rockering? Hvor lenge trener dere hver gang? Nå bruker jeg rockering i tillegg til tredemølle og elipsemaskin, men synes absolutt den gir mere definert mage. Jeg begynte med 1.2kg rockering og rocket noen minutter på hver side, nå bruker jeg 2kg rockering og rocker ca 10min på hver side. Bruker rockering etter tredemølle/elipsetrening, så 4-5 dager i uken. Moren min gikk inn noen cm rundt midjen bare ved bruk av rockering (var noen cm som manglet på at hun fikk på seg bunaden i mai).
Cherie Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Bunaden ja... den må vel syes inn neste år for meg... Sikkert dyrt, men ganske kult 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå