majan Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 heisann, har store planer om og legge av litt penger hver eneste måned til faste utgifter, så slipper jeg og de forferdelige månedene som pengene flyr ut. noen tips oom hvor mye jeg kan legge av?? hva gjør dere?? og hva legger dere av til+? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 Gjør det enkelt og greit, legger av alt som blir igjen etter å kjøpt alt som er nødvendig (egentlig betaler inn ekstra på lånet). Trenger ikke bruke penger på unødvendige ting, og når man klarer det blir det mye igjen. Dette krever riktignok et minimum av disiplin, men ikke mer enn at 99% burde klare det! heisann, har store planer om og legge av litt penger hver eneste måned til faste utgifter, så slipper jeg og de forferdelige månedene som pengene flyr ut. noen tips oom hvor mye jeg kan legge av?? hva gjør dere?? og hva legger dere av til+? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 Skriv liste over utgiftene du har hver mnd. (hvert kvartal og del på 3, årlig og del det på 12). Regn sammen summen, så vet du hva du har i fate utgifter pr. mnd.: Lån 1 Lån 2 Husleie Strøm Telefon Mobil Sfo/Barnehage Forsikring Årsavgift Treningsavgift Mat Sett av en "pot til andre diverse utgifter: Tannlege Lege Medisiner Frisør Sminke Tøy Regn i vei, og sett summen du kommer til på egen konto hver mnd. + litt ekstra så har du det når regningene forfaller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå