Coronas Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Kan man trene spinning selv om man har betennelse i skulderen? Eller er det for stor belastning for armer under en spinningtime? Hva med å gå en rask tur i skogen? Kan ikke fordra å bare sitte stille.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Du kan det, men ha styret høyt for å unngå at du legger vekt på armene/skuldrene. Anonym poster: c584b2a653786457819ab4e3d955090c
Coronas Skrevet 20. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2012 Takk for svar, det var godt å høre. Men jeg er sykemeldt på grunn av dette, men men. Bør jeg ha dårlig samvittighet da?
Cherie Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Takk for svar, det var godt å høre. Men jeg er sykemeldt på grunn av dette, men men. Bør jeg ha dårlig samvittighet da? Synes ikke det så lenge du passer på at du ikke gjør skaden din verre og blir borte fra jobb lengre. Går du på penicillin kan du det vel muligens dra ned effekten av denne noe med hard trening. Noen hevder at man skal være helt i ro når man går på penicillin, andre sier GO så lenge du har energi til det.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Takk for svar, det var godt å høre. Men jeg er sykemeldt på grunn av dette, men men. Bør jeg ha dårlig samvittighet da? Nei, selvfølgelig skal du ikke ha det. At du har betennelse i skulderen betyr ikke at du skal sitte helt stille i sofaen. Det er bare bra å få rørt seg litt! Anonym poster: c584b2a653786457819ab4e3d955090c 1
Coronas Skrevet 20. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2012 Synes ikke det så lenge du passer på at du ikke gjør skaden din verre og blir borte fra jobb lengre. Går du på penicillin kan du det vel muligens dra ned effekten av denne noe med hard trening. Noen hevder at man skal være helt i ro når man går på penicillin, andre sier GO så lenge du har energi til det. Går bare på voltaren som er betennelsesdempende og paracet.
Coronas Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2012 Uff, dette tar lang tid å lege!!!!!!!!!!!!!!! Spinning er greit, Zumba går nokså greit, men bodypump og corebar kan jeg bare drite i det neste halve året Kjenner jeg begynner å bli møkk lei trening når jeg ikke får gjort det jeg vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå