AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Hei! Lurer på om facebookkontoen min kan kobles til andre sider jeg er inne på, på internett. Kan vennene mine plutselig se at jeg er inne på vg.no f.eks.? Eller må man fysisk trykke Liker på den siden før det skal dukke opp? Noen ganger kommer det opp reklame for sider som mine venner liker. Men kan det plutselig komme opp uten at de selv har trykt Liker? Vil jo ikke at alt man er inne på skal kunne kobles til facebook Anonym poster: 30ab9c58fecc3de557d1164c1c789757
Ryvre Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Når du er inne på f.eks vg.no så må du trykke Liker for at det skal vises på FB. Det finnes dog noen app's som automatisk legger ut på FB hva du gjör på de app'ene dersom innstillingen ikke er blitt endret på som f.eks Snapguide. Instagram er vel blitt slik at man må huke av for FB for at det skal legges ut der. För var den også slik at man selv måtte skru av den innstillingen
Gjest BM2 Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 FB kobles til alt over alt. For å ikke snakke om alle koblingene FB gjør som du aldri får vite om.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 (endret) Men er det ikke noe man kan gjøre for å disconnecte facebook fra alt? Hørte snakk om det for en stund siden. Lurer også på dette.. Endret 20. august 2012 av SmurfeLurfen
*Numi* Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Hvis du logger av facebook i nettleseren du surfer med, så er vel ikke facebook koblet til noen plass. (bortsett fra i apper der man kan velge å knytte seg opp mot facebook)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå