Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Hvor vannfast er denne mascaraen fra Kanebo? Dere som har brukt den: tåler den tårer? Dette er snakk om mitt bryllup, så det er mulig det blir litt sipping... :oops:
wok Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Helt vannfast, hvis du ikke gråter veldig varme tårer :-) Brukte den selv i bryllupet mitt, fordi jeg var redd for tårene, men jeg skal si deg en ting: jeg gråt ikke, selv om jeg er så lettrørt at jeg gråter av barnetv... Den dagen glisa jeg hele tiden, og var "litt på siden av meg selv"...
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Helt vannfast' date=' hvis du ikke gråter veldig varme tårer :-) Brukte den selv i bryllupet mitt, fordi jeg var redd for tårene, men jeg skal si deg en ting: jeg gråt ikke, selv om jeg er så lettrørt at jeg gråter av barnetv... Den dagen glisa jeg hele tiden, og var "litt på siden av meg selv"...[/quote'] Det høres bra ut! Det er jo ikke sikkert at det blir gråting, men kanskje greit å være på den sikre siden...
Gjest Ethereal Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Jeg lurer på om den funker på badeferie, der det blir MANGE, LANGE turer i sjøen og bassenget. Jeg prøvde å farge vippene hos frisør, men fikk hetta (og allergisk reaksjon, fordi jeg ikke klarte å holde øynene tett nok lukket)
Soul Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Min erfaring der er at det kommer anpå hvor lenge du bader, hvor varmt det er i vannet og i lufta og om du har lett for å gni deg i ansiktet/øynene med håndkleet tror jeg, Ethereal. Sånn var det for meg iallfall. Jeg bruker denne mascaraen ofte til hverdags og syns den funker bra da og tåler litt tårer, men da jeg var på to-ukers ferie i Hellas i sommer endte jeg med å bruke en vannfast fra HR i stedet. Når temp. steg og jeg svettet/badet mye så syns jeg Kanebo 38 gr. kunne smuldre litt.
Gjest Ethereal Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Egentlig må jeg vel få farget vippene igjen, da. Jeg synes alle vannfaste mascaraer jeg har prøvd, smuldrer og drysser på kontaktlinsene når jeg bader mye.
Nana Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Jeg brukte den i mitt bryllup og den holdt hele dagen og kvelden. Kan absolutt anbefales!
Soul Skrevet 18. februar 2004 #8 Skrevet 18. februar 2004 Kjenner til det problemet, bruker kontaktlinser selv. Farging er jo veldig greit da, men det er viktig å holde øynene GODT igjen ja Jeg syns det hjelper å ha på linsene når de farger også bytte linser med engang fargingen er ferdig, men det går bare hvis du bruker engangslinser selvfølgelig. Er man virkelig allergisk er det ikke noe ålreit uansett da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå