Gå til innhold

Rett til undervisning i de fag man har fått studieplass til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På studiet mitt kolliderer to fag med hverandre (jeg har blitt tatt opp til begge, og det er en kombinasjon som står oppført som mulig på studiets hjemmesider), og fram til for noen dager siden, var det satt opp på to ulike tidspunkt. Nå har de flyttet det ene faget til samme tidspunkt som det andre. Da jeg ga beskjed om at tidspunktet kollierte med det andre faget, ble jeg anbefalt å gå annenhver gang. Er dettte noe de har adgang til å gjøre? Jeg har vanligvis stort utbytte av å gå på forelesninger, så jeg er redd for at dette kommer til å gå ut over læringen min i veldig stor grad.

Har noen vært i samme situasjon? Hvordan løste dere det i så fall?

Anonym poster: 61edb57c51ef0c5ecc5c3bb27d636d80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde to fag som begge hadde to forelesninger i uken, hvor det var krasj på det ene tidspunktet. Jeg endte da med å gå konsekvent på alle forelesninger i det vanskeligste faget og dermed bare én av ukens to forelesninger i det enklere faget.

Hvis dine fag er slik at de kolliderer 100 % ville jeg vurdert å gå på annenhver og evt tilpasse fordelingen etter hva du oppfatter som vanskelig samt fremdriftsplaner som legges ut.

Skrevet

Om forelesninger ikke er obligatoriske, så er det lite du kan gjøre. Frivillige forelesninger er jo bare et tilbud.

Anonym poster: e6e2a23433d1c17b06353e7c962cda83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...