Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som nettopp har begynnt på videregående. Det er 17 personer i klassen min, og fra før kjenner jeg en jente, og er glad for at hun er der. Men, hun skal kanskje bytte linje.

Jeg prøvde å se litt på de andre jentene å se hvem som virket mest som min type. Der var en supersøt en som satt og smilte hele tiden som jeg godt kunne tenke meg og bli venn med, men hun var venn med to andre i klassen som virket ganske bitchi.

Jeg tenkte at i år skulle jeg få en ny start, være mer selvstendig, å få nye venner. Og jeg har veldig lyst å bli venn med hun, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem. De to vennene hennes såg stygt på så å si alle. Men kansje de ikke mener noe vondt med det? Uansett. Er det noen som har noe tips til hvordan jeg kan få nye venner? hva jeg kan snakke om? hvordan jeg skal gå frem? kom med tips!

Anonym poster: 335fa627c61d265b5d7efc3c706202b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På barne- og ungdomsskolen hadde jeg lite venner. Jeg ble mobbet og jeg var veldig sjenert. Da jeg begynte på vgs så bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle være sjenert lengre og at jeg skulle få meg mange venner. Jeg smilte og sa hei til folk og snakket høyt og tydelig og gikk med rak rygg og hevet hode for å se utadvent og lite sjenert ut. Snakk heller for mye enn for lite, og ikke vær redd for å drite deg ut. Vær deg selv og gi av deg selv. Gi folk komplimenter og spør dem om ting som hvor de bor, hvilken skole de har gått på osv. Folk liker komplimenter og folk liker å snakke om seg selv. Da har du allerede startet samtalen og den vil gli videre. Vips så har du nye venner!

Gjest test123
Skrevet

I tillegg har de vel revy på skolen din? Meld deg på uansett hva.

Skrevet

Ikke døm folk før du kjenner dem :) Er mange mennesker jeg har syns virket "skumle", men når jeg ble kjent med de viste det seg at de er kjempekule mennesker!

Du må bare være frampå, snakk med de bare. Enig i hva super-s sier over her! Du må bare hoppe i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...