Gå til innhold

Noen med erfaringer fra bryllup i Hallingdal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å legge bryllupet vårt til Hallingdal,nærmere Hovet,og lurte på om det er noen med erfaringer eller tips til frisør,fotograf,konditori i nærområdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Har ikke selv giftet meg i Hallingdal, men siden jeg opprinnelig er fra Geilo kan jeg jo komme med noen tips:

Frisør: Blest på Geilo er veldig flinke!

Fotograf: Terje Bjørnsen på Geilo tipper jeg er hakket mer "moderne og fresh" enn Fotograf Brye på Ål, men tror begge er flinke og det er litt opp til hva slags stil dere ønsker.

Konditori: Ikke tenk på å bruke Geilo Konditori engang, bruk heller Sofias som ligger på Bardøla Hotell - fantastiske kaker litt ala Pascal. Kan godt være det finnes muligheter på Ål også, men det vet jeg ikke noe om.

:)

Anonym poster: b6932ca1c01a88708512b36ed5e04b4b

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for gode tips.er ikke så lett når man legger bryllupet utenbys;-)

Skrevet

Om dere ikke liker stilen på den lokale fotografen-finn en annen. De fleste frilansere(driver for seg selv)reiser gjerne litt for oppdrag, og særlig om omgivelsene er litt annerledes enn hva man er vant til.

Skrevet

Om dere ikke liker stilen på den lokale fotografen-finn en annen. De fleste frilansere(driver for seg selv)reiser gjerne litt for oppdrag, og særlig om omgivelsene er litt annerledes enn hva man er vant til.

. Jeg har jo i utgangspunktet sett meg ut hvordan jeg vil ha bildene,og stilen på dem,og dessverre er ikke mitt syn i samsvar med overnevnte fotograf:-( For all del,flotte bilder,men ikke helt det jeg ser for meg....jeg får searche litt selv og se om jeg finner noen;-)Takk for tips..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...