AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 hei min samsung galaxy 1 er tydlgvis blitt hacket og det er blitt plassert stygge meldinger i min innboks. Dette har påvirket privatlivet mitt enormt. Jeg vil gjerne spørre dere flinke mobilkyndige der ute hvordan dette er mulig? jeg vet at det er mulig å hakke en smartetelefon..har lest masse om dette på internett siste døgnet...problemet mitt er at jeg ikke blir trodd...de meldingene som er plassert der er blitt tatt for å være ekte...hvordan kan jeg bevise at dette er blitt plassert der...noen som kan hjelpe der ute please? Anonym poster: a2bcb447f4f65c262bd2436c06f2f980
Guybrush Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Den kunnskap og ressurser som måtte benyttes for å gå inn på fremmedes mobiler over nettverket slik du her illustrerer er av en slik art at ingen bruker det til noe slikt her til lands. Det du snakker om er sikkert å legge inn små spyware programmer og botter som bruker mobilen til andre for å spre reklame. Dette har ingenting med å plassere tekstmeldinger på en enkelt persons mobiltelefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå